
Om die boodschap extra kracht bij te zetten, zorgde De Vloer voor een extra versie van de spot, speciaal voor mensen met een visuele beperking. Met identiek dezelfde beelden als de hoofdspot, maar met een voice over die zich rechtstreeks richt tot wie niet of slecht(er) ziet. Vlaanderen is, zo vertelt de stem, zelf verre van perfect. En daar zijn we zelfs een beetje trots op. Het is immers niet belangrijk wat onze beperkingen zijn, maar wel hoe ze ons beter en sterker maken. De promotiefilm werd gelanceerd op de Facebookpagina van Visit Flanders en zal daarnaast ook internationaal verspreid worden via verschillende toeristische diensten, reisblogs en fora.
Credits:
Client: VISITFLANDERS
Creative Director: Johan Roelandt, Koen Van Deun Creation: Ivo Mertens, Matthias De Smet, Tom De Vriendt Business Director: Patrick Clymans
Account Director: Aline Huls
Account Manager: Lotte Eeckhout
Production Company: Wenneker
Director: Anthony Schatteman
DOP: Piet Deyaert
Producer: Mirjam De Vreese
Client: VISITFLANDERS
Creative Director: Johan Roelandt, Koen Van Deun Creation: Ivo Mertens, Matthias De Smet, Tom De Vriendt Business Director: Patrick Clymans
Account Director: Aline Huls
Account Manager: Lotte Eeckhout
Production Company: Wenneker
Director: Anthony Schatteman
DOP: Piet Deyaert
Producer: Mirjam De Vreese
Business Development & Online Community Manager bij TADA
WIE ZIJN WE? TADA is een voortdurend groeiend lerend netwerk, dat bekend staat om […]
Market Intelligence Executive (media research) bij VAR
OVER VAR Var, de reclameregie van de VRT, positioneert zich als ‘matchmaker’ voor […]
Expert Business Intelligence bij VAR
OVER VAR Var, de reclameregie van de VRT, positioneert zich als ‘matchmaker’ voor […]
CLIENT SERVICES EXECUTIVE (SALES SUPPORT) bij VAR
Over Var Var, de reclameregie van de VRT, positioneert zich als ‘matchmaker’ voor […]