Voor kinderzender VTMKZOOM ging De Vloer dit weekend een stap verder dan de doorsnee reclamecampagne. Omdat Sinterklaas dit jaar op een zondag valt, werd speciaal voor alle vergeetpieten de VTMKZOOM Batterijbrigade opgericht. Kinderen bij wie de Sint wél speelgoed maar geen batterijen had gebracht, konden beroep doen op het snelle respons team van de Batterijbrigade.
In samenwerking met Panasonic leverde VTMKZOOM de batterijen bij de kinderen aan huis! Dus ook met Sinterklaas werd de baseline 'Plezier Start Hier' volledig waargemaakt. De Batterijbrigade werd speciaal op 6 december ondersteund door een radio- en tv-campagne.
Credits
Agency: De Vloer
Client: VTMKZOOM
Client contact: Nele Baeyens
Creative directors: Johan Roelandt, Koen Van Deun
Account management: Carole Michels, Charlotte Vanhoutte
Sound: Brandy
Content Marketeer bij Cohezio
Cohezio vzw, is één van de grootste Externe Diensten voor Preventie en Bescherming op […]
Senior Strategic Planner bij Wunderman Thompson
Who we are: At Wunderman Thompson we exist to inspire growth for ambitious […]
Program Manager bij Wunderman Thompson
Who we are: At Wunderman Thompson we exist to inspire growth for ambitious […]
Account Manager bij Wunderman Thompson
Who we are: At Wunderman Thompson we exist to inspire growth for ambitious […]