De Vloer en VTMKZOOM helpen vergeetpieten
Voor kinderzender VTMKZOOM ging De Vloer dit weekend een stap verder dan de doorsnee reclamecampagne. Omdat Sinterklaas dit jaar op een zondag valt, werd speciaal voor alle vergeetpieten de VTMKZOOM Batterijbrigade opgericht. Kinderen bij wie de Sint wél speelgoed maar geen batterijen had gebracht, konden beroep doen op het snelle respons team van de Batterijbrigade.
In samenwerking met Panasonic leverde VTMKZOOM de batterijen bij de kinderen aan huis! Dus ook met Sinterklaas werd de baseline 'Plezier Start Hier' volledig waargemaakt. De Batterijbrigade werd speciaal op 6 december ondersteund door een radio- en tv-campagne.
Credits
Agency: De Vloer
Client: VTMKZOOM
Client contact: Nele Baeyens
Creative directors: Johan Roelandt, Koen Van Deun
Account management: Carole Michels, Charlotte Vanhoutte
Sound: Brandy
Sales Accountmanager - VRT
Wil jij samen een maatschappelijk verschil maken in media? Werk je graag met […]
Marketing & Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Community & Project Manager (m/f/d) - Hopscotch Season
Are you looking for dynamism and creativity? Do you have a passion […]
PR ACCOUNT MANAGER - Walkie Talkie
JOIN WALKIE TALKIE AS A PR ACCOUNT MANAGER Walkie Talkie is a creative […]