De Vloer komt met voordelige wijn over de vloer

Crea / News

Een klant die betaalt met kisten Pomerol? Da’s een wijnvoordeel! De Vloer die u leert om schaamteloos met een volle kar wijn langs de kassa te passeren? Da’s een wijnvoordeel! En dat die flessen ook nog eens snel, gratis en veilig tot op uw tafel geleverd worden? Da’s een wijnvoordeel!

Via TV, online en print tonen De Vloer en Wijnvoordeel.be de vele voordelen van het online wijn bestellen. “We kopen online zonder gêne een tandborstel of een pakje batterijen om die daarna thuis te laten leveren. Maar als het op wijn aankomt, heffen we ons nog liever een hernia in de supermarkt. Door alle voordelen van online wijn kopen één voor één in de verf te zetten, hopen we het klassieke koopgedrag van de wijnliefhebber snel te veranderen.", zegt Geert Verdonck, creative director bij De Vloer.

 “Slim kopen doe je inderdaad niet enkel op basis van de prijs of korting,” bevestigt Spike Huisman, general manager Wijnvoordeel. “Op wijnvoordeel.be heb je naast een groot aanbod, ook de mogelijkheid om gratis te retourneren als de wijn je niet bevalt. Je vindt er ook proefpakketten om zelf op zoek te gaan naar je lievelingswijn, enz… Dat heb je allemaal niet in de supermarkt.”.

Credits
Agency: De Vloer
Brand: Wijnvoordeel.be
Client: Spike Huisman, Linda Van Ras, Gülcan Vonder
Creative Director: Geert Verdonck, Johan Roelandt
Creatives: Ivo Mertens, Matthias De Smet, Tom De Vriendt, Tuan Phan
AccountManager: Thomas Faes

Strategy: Dorien Mathijssen

Production Company: Diplomat
Director: Kevin Boitelle