Nadat Edgard & Cooper de harten van de Belgische honden en hondenliefhebbers heeft veroverd, is het nu tijd voor de rest van Europa. De boodschap die Edgard & Cooper brengt is duidelijk: ze gaan elke dag voor de lekkerste en gezondste ingrediënten. No processed food. Dat is niet alleen gezond voor je hond, het is ook wat zij het lekkerst vinden. Deze boodschap werd in de gekende stijl van De Vloer in een reeks grappige commercials gebaseerd op een slimme insight: honden kunnen de ingrediëntenlijst niet lezen, maar jij kan dat wel. De campagne gaat live in UK, Frankrijk en België. De office dog van De Vloer keurt de campagne alleszins helemaal goed.
https://vimeo.com/538707793
https://vimeo.com/538707984
Credits
Agency: De Vloer
Client: Edgard & Cooper
Creative Directors: Johan Roelandt, Geert Verdonck
Creative team: Matthias Desmet, Ivo Mertens
Account Director: Arvid Leyman
Strategic Director: Dorien Mathijssen
Production Company: AMOK
Producers: Filip Vangeffelen, Ann Van Steyvoort
Director: Jeroen Willekens
Sound: Cobra
PR/PA Manager - Recupel
Ben jij dé PR/PA Manager die de stem van Recupel wilt zijn? Wil […]
Head of Digital - Bridgeneers
We zoeken een ervaren digitaal specialist die bruggen kan bouwen tussen klanten en […]
Vacature Accountmanager Nationaal - Lijncom
Lijncom zoekt een dynamische professional voor de nationale verkoop van advertentieruimte op bussen, […]
Creative Director - Impuls Communicatie
Groeien, dat doen we samen. Met ons team, met onze klanten én met […]