De Vloer leert honden lezen voor Edgard & Cooper

Crea / News

Nadat Edgard & Cooper de harten van de Belgische honden en hondenliefhebbers heeft veroverd, is het nu tijd voor de rest van Europa. De boodschap die Edgard & Cooper brengt is duidelijk: ze gaan elke dag voor de lekkerste en gezondste ingrediënten. No processed food. Dat is niet alleen gezond voor je hond, het is ook wat zij het lekkerst vinden. Deze boodschap werd in de gekende stijl van De Vloer in een reeks grappige commercials gebaseerd op een slimme insight: honden kunnen de ingrediëntenlijst niet lezen, maar jij kan dat wel. De campagne gaat live in UK, Frankrijk en België. De office dog van De Vloer keurt de campagne alleszins helemaal goed.

https://vimeo.com/538707793

https://vimeo.com/538707984

Credits

Agency: De Vloer

Client: Edgard & Cooper

Creative Directors: Johan Roelandt, Geert Verdonck

Creative team: Matthias Desmet, Ivo Mertens

Account Director: Arvid Leyman

Strategic Director: Dorien Mathijssen

Production Company: AMOK

Producers: Filip Vangeffelen, Ann Van Steyvoort

Director: Jeroen Willekens

Sound: Cobra