De Vloer mag zijn goesting doen met Hey!

Crea / News

We hadden het al eerder over Hey!, nu gaan we iets dieper in op de campagne van De Vloer voor dit nieuwe merk van Orange. Het nieuwe 100% digitale merk zal zich vooral op ultra-geconnecteerde individuen richten en doet dit naar eigen zeggen met de scherpste prijzen op de Belgische mobiele markt.  En bij de scherpste prijzen hoort een even scherpe communicatie en daarom kwam Orange aankloppen bij De Vloer. Na een competitie overtuigde het Antwerpse bureau en het eerste resultaat is al meteen zichtbaar in de breed ingezette lanceringscampagne. “We willen van Hey! een merk maken voor mensen die goesting hebben in het leven. Goesting hebben om dingen te doen, naar plaatsen te gaan en zoveel mogelijk mee te maken. Dit gedrag koppelen aan het grote data aanbod dat ze bij hey! krijgen. 40GB data om nog meer je goesting te doen," zegt Johan Roelandt van De Vloer. "De baseline ‘Let’s Go’ klinkt bijgevolg niet alleen goed, het zegt exact waar hey! voor staat en het zorgt voor een dankbaar copy platform.”

Op het creatieve programma staat een tv- en radiocampagne en een grote online launch. De bedoeling van hey! en De Vloer is niet enkel de telco markt door elkaar te schudden, maar ook de communicatie in de telcomarkt.

Credits

Client: Hey!

Contacts: Nathalie Moons, Oriane Saloum, Maïté Delgado, Simon Vancauteren

Agency: De Vloer

Account team: Laura Van Avondt, Lien Dons, Thomas Faes

Creative Director: Johan Roelandt, Geert Verdonck

Strategic Director: Dorien Mathijssen

Creative Team: Jarne Eetesonne, Manuel De Vos

Design Team: Tuan Phan, Tom Vriendt

Production company: AMOK

Photographer: Koen Demuynck

Radio Production: Studio Helsinki

Music: Babl Music