We hadden het al eerder over Hey!, nu gaan we iets dieper in op de campagne van De Vloer voor dit nieuwe merk van Orange. Het nieuwe 100% digitale merk zal zich vooral op ultra-geconnecteerde individuen richten en doet dit naar eigen zeggen met de scherpste prijzen op de Belgische mobiele markt. En bij de scherpste prijzen hoort een even scherpe communicatie en daarom kwam Orange aankloppen bij De Vloer. Na een competitie overtuigde het Antwerpse bureau en het eerste resultaat is al meteen zichtbaar in de breed ingezette lanceringscampagne. “We willen van Hey! een merk maken voor mensen die goesting hebben in het leven. Goesting hebben om dingen te doen, naar plaatsen te gaan en zoveel mogelijk mee te maken. Dit gedrag koppelen aan het grote data aanbod dat ze bij hey! krijgen. 40GB data om nog meer je goesting te doen," zegt Johan Roelandt van De Vloer. "De baseline ‘Let’s Go’ klinkt bijgevolg niet alleen goed, het zegt exact waar hey! voor staat en het zorgt voor een dankbaar copy platform.”
Op het creatieve programma staat een tv- en radiocampagne en een grote online launch. De bedoeling van hey! en De Vloer is niet enkel de telco markt door elkaar te schudden, maar ook de communicatie in de telcomarkt.
Credits
Client: Hey!
Contacts: Nathalie Moons, Oriane Saloum, Maïté Delgado, Simon Vancauteren
Agency: De Vloer
Account team: Laura Van Avondt, Lien Dons, Thomas Faes
Creative Director: Johan Roelandt, Geert Verdonck
Strategic Director: Dorien Mathijssen
Creative Team: Jarne Eetesonne, Manuel De Vos
Design Team: Tuan Phan, Tom Vriendt
Production company: AMOK
Photographer: Koen Demuynck
Radio Production: Studio Helsinki
Music: Babl Music
PR/PA Manager - Recupel
Ben jij dé PR/PA Manager die de stem van Recupel wilt zijn? Wil […]
Head of Digital - Bridgeneers
We zoeken een ervaren digitaal specialist die bruggen kan bouwen tussen klanten en […]
Creative Director - Impuls Communicatie
Groeien, dat doen we samen. Met ons team, met onze klanten én met […]
ACCOUNT EXECUTIVE - LIQUID BRUGGE
We zijn op zoek naar een account executive om ons commerciële team te […]