De Vloer opent de verbeelding van Prince

Crea / News

Mondelēz International, het bedrijf achter iconische merken als Oreo, Milka en Prince, is een samenwerking aangegaan met De Vloer. De samenwerking begon vorig jaar toen het marketingteam dat verantwoordelijk was voor Prince besloot dat het tijd was om het merk te renoveren en het een boost te geven om de betekenisvolle connecties met de doelgroep te vergroten. Zo ontstond het platform 'open je verbeelding' ('ouvrez votre imagination'), doorheen verschillende strategische discussies en ideeën. Vandaag gaat de campagne live met 2 tv-commercials en een online activatie, gekoppeld aan een opgefriste verpakking. Dit is slechts het begin van een nieuwe samenwerking en een veelbelovende campagne. “We vonden het belangrijk om een breed concept neer te leggen waar we alles van Prince kunnen onderbrengen. Van een nieuwe verpakking, tot nieuwe productlanceringen tot on the field en online activatie”, zegt Nathalie Rahbani (managing director van De Vloer).

“De ambities met Prince zijn groot bij Mondelēz”, zegt Colin O’Toole (director Marketing BNL). “Prince is een iconisch en geliefd merk en heeft een creatieve campagne nodig om up-to-date te blijven en een betekenisvolle band met de consument op te bouwen.”

Prince S&S - Social post - Staat jouw dj zijn beste sets te mixen in jouw keuken? from De Vloer on Vimeo.

 

Prince S&S - Social post - Organiseert de brandweer blusoefeningen in jouw achtertuin? from De Vloer on Vimeo.

Prince S&S - Social post - Lijkt jouw woonkamer soms op een racecircuit? from De Vloer on Vimeo.

Prince S&S - TV spot - Breakdancer NL from De Vloer on Vimeo.

Credits

Client: Mondelēz

Client team: Colin O’Toole, Amber De Vries, Valentine Auquebon

Agency: De Vloer

Account team: Lien Dons, Yaël De Wit

Creative Director: Johan Roelandt, Geert Verdonck

Creatieve Team: Robin & Henri

Production: Make

Film production: Mojuice

Director: Michaël Bombeeck