De Vloer terug naar de zeroes voor Qmusic
De Vloer lanceerde voor Qmusic’s top 500 van de Zeroes een online- en televisiecampagne met een wel heel bijzondere insight. Eén die aantoont dat de hits van het eerste decennium van deze eeuw ook vandaag nog voortleven. Letterlijk dan. Zo lopen er tegenwoordig in België bijvoorbeeld niet minder dan 152 Rihanna’s, 205 Shakira’s en 1096 Justins rond. Die laatsten kregen meteen ook de hoofdrol in de nieuwe spot. Ze stelen er samen met hun beroemde naamgenoot de show.
Credits
Agency: De Vloer
Client: Qmusic
Client contact: Koen Kreynen, Ine Vandewaerde
Creative directors: Johan Roelandt, Koen Van Deun
Creation: Sam Coussens, Michelle Pauwels
Account management: Carole Michels, Charlotte Vanhoutte
Production Company: Rococo
Director: Jan Roosens, Raf Roosens
Music: Brandy
Marketing & Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Community & Project Manager (m/f/d) - Hopscotch Season
Are you looking for dynamism and creativity? Do you have a passion […]
PR ACCOUNT MANAGER - Walkie Talkie
JOIN WALKIE TALKIE AS A PR ACCOUNT MANAGER Walkie Talkie is a creative […]