We leven in een digitaal tijdperk. En dankzij DAB+ is radio nu ook helemaal mee. Niet alleen met een betere geluidskwaliteit, maar ook een breder zenderaanbod. Om dat te vieren stemden de grootste Vlaamse radiozenders af op De Vloervoor een nieuwe campagne. Op het programma staat een nostalgische tv-spot die kadert wat er allemaal is veranderd door de digitalisering. Zo sturen we vandaag mails in plaats van brieven, vinden we de weg met een GPS en niet langer met een wegenkaart en lezen we onze persberichten liever online dan in een fysiek magazine. Alles is digitaal, met DAB+ is radio dat ook.
De campagne omvat naast een tv-spot ook een uitgebreid radioluik en online bannering en loopt op alle Vlaamse tv –en radiozenders.
CREDITS
Client: DAB+ Vlaanderen
Creative Director: Johan Roelandt
Creative Team: Matthias De Smet & Ivo Mertens
Account Manager: Aline Huls
Production: CZAR
Director: Raf Wathion
Producer: Lander Engels
Sound: Gregory Caron
Sales Accountmanager - VRT
Wil jij samen een maatschappelijk verschil maken in media? Werk je graag met […]
Marketing & Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Community & Project Manager (m/f/d) - Hopscotch Season
Are you looking for dynamism and creativity? Do you have a passion […]