2020, een minder financieel jaar? Niet bij De Vloer. Daar kan je deze maand twee keer je wedde verdienen als je onderstaande stappen correct doorloopt. De actie geldt voor iedereen. Van junior stagiair tot executive CEO. Zowel binnen als buiten de reclamesector.
Schrijf je in op qmusic.be, luister elke werkdag om 9u30 naar Maarten & Dorothee en geef binnen de minuut 10 juiste antwoorden. De campagne loopt vanaf deze week en bestaat uit televisie, online en print. Voor de spot werd er een beroep gedaan op iemand uit de persoonlijke vriendenkring van het bureau om de hoofdrol te vertolken.
Credits
Agency: De Vloer
Brand: Qmusic
Client: An Caers, Ine Vandewaerde, Julie Hendrickx
Creative Director: Johan Roelandt, Geert Verdonck
Creatives: Jan Nagels, Tom De Vriendt
Account Manager: Charlotte Vanhoutte, Thomas Faes
Strategy: Dorien Mathijssen
Production Company: Wenneker
Director: Jeroen Willekens