De Vloer waagt zijn kans bij VakantieVeilingen.be

Na het veroveren van de Nederlandse markt lanceerde Emesa enkele maanden geleden met VakantieVeilingen.be een veilingssite voor vrijetijdsbestedingen ook in België. Om de naamsbekendheid in Vlaanderen te vergroten, creëerde De Vloer voor hen een reclamecampagne. Het resultaat? Een reeks spotjes die zowel de funfactor van het bieden als het uitgebreide aanbod van Vakantieveilingen.be in de kijker zetten.
VakantieVeilingen.be stelt daarnaast ook speciaal voor Rode Neuzen Dag zijn platform ter beschikking van Medialaan en Qmusic, zodat iedereen kan bieden op unieke ervaringen voor het goede doel.
Credits (agency, production, client):
Client: Emesa – Vakantieveilingen.be
Marcom: Katia Longeval
Agency: De Vloer
Creatieve Directie: Koen Van Deun, Johan Roelandt
Creatie: Jorien Simons en Katinka Vermeylen
Project Manager: Carole Michels
Sound: Raygun
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]