De Vloer waagt zijn kans bij VakantieVeilingen.be
Na het veroveren van de Nederlandse markt lanceerde Emesa enkele maanden geleden met VakantieVeilingen.be een veilingssite voor vrijetijdsbestedingen ook in België. Om de naamsbekendheid in Vlaanderen te vergroten, creëerde De Vloer voor hen een reclamecampagne. Het resultaat? Een reeks spotjes die zowel de funfactor van het bieden als het uitgebreide aanbod van Vakantieveilingen.be in de kijker zetten.
VakantieVeilingen.be stelt daarnaast ook speciaal voor Rode Neuzen Dag zijn platform ter beschikking van Medialaan en Qmusic, zodat iedereen kan bieden op unieke ervaringen voor het goede doel.
Credits (agency, production, client):
Client: Emesa – Vakantieveilingen.be
Marcom: Katia Longeval
Agency: De Vloer
Creatieve Directie: Koen Van Deun, Johan Roelandt
Creatie: Jorien Simons en Katinka Vermeylen
Project Manager: Carole Michels
Sound: Raygun