De Warmste Week liet 2019 in schoonheid eindigen. Dit jaar oversteeg de opbrengst van het grootste liefdadigheidsinitiatief van Vlaanderen opnieuw alle verwachtingen. Een succes dat te danken is aan de massa deelnemers die het voorbije jaar de handen uit de mouwen staken voor anderen. Deze handen bracht Mortierbrigade als symbool van solidariteit in beeld in een prachtige film.
Concreet: dit jaar toonde Vlaanderen zich opnieuw van haar warmste kant via talloze donaties (die een recordbedrag van € 17.518.153 opbrachten) en projecten waarbij duizenden vrijwilligers de handen uit de mouwen staken voor een totaal van 11.776 uur vrijwilligerswerk. Daarom wil De Warmste Week alle deelnemers bedanken met een film die bedacht werd door mortierbrigade en volledig rond deze helpende handen draait. Handen die applaudisseren, helpen, steunen, feliciteren …
De spot kreeg zijn avant-première in prime time op de zenders van VRT. De handen die daarin in beeld gebracht worden symboliseren de duizenden mensen die hebben bijgedragen aan het succes van De Warmste Week in 2019.
Credits
Client: VRT / De Warmste Week
Client contacts: Floris Nieuwdorp, Elisabeth Roelandt, Danny Van der Elst
Agency: mortierbrigade
Partner & CEO: Jens Mortier
Partner & Executive Creative Director: Joost Berends
Partner & Brand Design Director: Philippe De Ceuster
Creatives: Nicolas Gaspart, Frédéric Zouag
Producer: Anneleen Vande Voorde
Strategy: Dorien Mathijssen
PR Manager: Anne-Cécile Collignon
Social Media Manager: Jonas Van Bael
Graphic designer: Kaatje Scheurs
Production Company: ADULT
Director: Charles De Meyer
Executive Producer: Tatiana Pierre
Producer: Lena Van Goethem
DOP: Arnaud Hock
Choreographer: Gregory Dellanay
Post-production: Chuck Eklectric
Music: Lauren Daigle - Rescue
Soundstudio: Audiotheque
PR/PA Manager - Recupel
Ben jij dé PR/PA Manager die de stem van Recupel wilt zijn? Wil […]
Head of Digital - Bridgeneers
We zoeken een ervaren digitaal specialist die bruggen kan bouwen tussen klanten en […]
Vacature Accountmanager Nationaal - Lijncom
Lijncom zoekt een dynamische professional voor de nationale verkoop van advertentieruimte op bussen, […]
Creative Director - Impuls Communicatie
Groeien, dat doen we samen. Met ons team, met onze klanten én met […]