De Warmste Week en mortierbrigade hand in hand richting 2020

Crea / News

De Warmste Week liet 2019 in schoonheid eindigen. Dit jaar oversteeg de opbrengst van het grootste liefdadigheidsinitiatief van Vlaanderen opnieuw alle verwachtingen. Een succes dat te danken is aan de massa deelnemers die het voorbije jaar de handen uit de mouwen staken voor anderen. Deze handen bracht Mortierbrigade als symbool van solidariteit in beeld in een prachtige film.

Concreet: dit jaar toonde Vlaanderen zich opnieuw van haar warmste kant via talloze donaties (die een recordbedrag van € 17.518.153 opbrachten) en projecten waarbij duizenden vrijwilligers de handen uit de mouwen staken voor een totaal van 11.776 uur vrijwilligerswerk. Daarom wil De Warmste Week alle deelnemers bedanken met een film die bedacht werd door mortierbrigade en volledig rond deze helpende handen draait. Handen die applaudisseren, helpen, steunen, feliciteren …

De spot kreeg zijn avant-première in prime time op de zenders van VRT. De handen die daarin in beeld gebracht worden symboliseren de duizenden mensen die hebben bijgedragen aan het succes van De Warmste Week in 2019.

Credits

Client: VRT / De Warmste Week   

Client contacts: Floris Nieuwdorp, Elisabeth Roelandt, Danny Van der Elst

Agency: mortierbrigade

Partner & CEO: Jens Mortier

Partner & Executive Creative Director: Joost Berends

Partner & Brand Design Director: Philippe De Ceuster

Creatives: Nicolas Gaspart, Frédéric Zouag

Producer:  Anneleen Vande Voorde

Strategy: Dorien Mathijssen

PR Manager: Anne-Cécile Collignon

Social Media Manager: Jonas Van Bael

Graphic designer: Kaatje Scheurs

Production Company: ADULT

Director: Charles De Meyer

Executive Producer: Tatiana Pierre

Producer: Lena Van Goethem

DOP: Arnaud Hock

Choreographer: Gregory Dellanay

Post-production: Chuck Eklectric

Music: Lauren Daigle - Rescue

Soundstudio: Audiotheque