De website is een ontvlambaar product!

Het gebruik van sociale netwerken is vandaag echt algemeen. De markt zit nog niet op kruissnelheid, maar bevindt zich wel nog altijd in een versnellingsfase. Het is dus nog wat vroeg om de impact van deze nieuwe omgeving op informatie en communicatie écht te kunnen meten. Sinds enige tijd is een nieuwe tendens voelbaar: het wantrouwen tegenover het gebruik van persoonsgebonden gegevens op sociale netwerken. De internetgebruiker heeft begrepen dat bedrijven met zijn gegevens winst konden maken. Fundamenteel heeft het web geen omwenteling veroorzaakt van de communicatiewetten. Alleen samenhangende en authentieke boodschappen blijken duurzaam in een universum dat al een zekere verzadiging heeft bereikt. Bovendien is het meer dan ooit nodig gevaren te voorzien en is voorzichtigheid geboden nu verzend- en reactietijden steeds korter worden. Het web 2.0 is een licht ontvlambaar universum geworden. Het is ook zeer verslavend en de kwantiteit van de boodschappen heeft vaak de overhand op de kwaliteit.
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]