Het gebruik van sociale netwerken is vandaag echt algemeen. De markt zit nog niet op kruissnelheid, maar bevindt zich wel nog altijd in een versnellingsfase. Het is dus nog wat vroeg om de impact van deze nieuwe omgeving op informatie en communicatie écht te kunnen meten. Sinds enige tijd is een nieuwe tendens voelbaar: het wantrouwen tegenover het gebruik van persoonsgebonden gegevens op sociale netwerken. De internetgebruiker heeft begrepen dat bedrijven met zijn gegevens winst konden maken. Fundamenteel heeft het web geen omwenteling veroorzaakt van de communicatiewetten. Alleen samenhangende en authentieke boodschappen blijken duurzaam in een universum dat al een zekere verzadiging heeft bereikt. Bovendien is het meer dan ooit nodig gevaren te voorzien en is voorzichtigheid geboden nu verzend- en reactietijden steeds korter worden. Het web 2.0 is een licht ontvlambaar universum geworden. Het is ook zeer verslavend en de kwantiteit van de boodschappen heeft vaak de overhand op de kwaliteit.
PR/PA Manager - Recupel
Ben jij dé PR/PA Manager die de stem van Recupel wilt zijn? Wil […]
Head of Digital - Bridgeneers
We zoeken een ervaren digitaal specialist die bruggen kan bouwen tussen klanten en […]
Vacature Accountmanager Nationaal - Lijncom
Lijncom zoekt een dynamische professional voor de nationale verkoop van advertentieruimte op bussen, […]
Creative Director - Impuls Communicatie
Groeien, dat doen we samen. Met ons team, met onze klanten én met […]