Het is zover, daar komt Sinterklaas, ook bij Albert Heijn! En dit jaar mogen alle kindjes hun schoentje komen zetten in de winkel. De hulpsint van Albert Heijn legt er dan elke dag iets lekkers in. In aflevering 5 zien we hulpsint Jan zich opmaken voor de feestelijke intrede, zoals elk jaar. Maar dit jaar gaat het anders dan verwacht. Vanuit Nederland willen ze alles ‘professionaliseren’ en dus stuurt Nederland dit jaar zijn eigen hulpsint. Die stoomboot gaat uiteraard niet op en het wordt al snel een wedstrijdje België-Nederland, tot de Sint zélf beslist om in te grijpen. Bekijk de aflevering integraal.
In deze aflevering 5 wordt ook de geweldige ‘schoenzetactie’ van Albert Heijn aangeraakt. Van 20 november tot en met 5 december kunnen kinderen in elke Albert Heijn winkel hun schoentje komen zetten. De volgende dag ligt er dan iets lekkers in! Een mandarijntje, een chocolaatje en een pluchen hamster sleutelhanger.
Andere assets voor de Sinterklaascampagne: TVC 45”, OLV 20”, OOH, Radio 30” + social campagne.
Credits ‘De Wereld in het Kleijn – De Goede Sint’
Client: Albert Heijn
- Head of Marketing Albert Heijn: Els Lagrou
- Head of Reputation Albert Heijn: Ann Maes
- Brand Manager Albert Heijn: Witse Van Rillaer
Agency: Happiness
- CEO: Karen Corrigan
- Managing Director: Hans Smets
- Chief Creative Officer: Geoffrey Hantson
- Creative Director: Katrien Bottez
- Strategic Director: Frans Cuypers
- Publishing Director: Wesley Roeland
- Heads of Content: Debby De Ridder, Jorrit Michiels
- Concept provider: Katrien Bottez, Geoffrey Hantson
- Scriptwriter: Koen Van Impe, Sam Vervenne
- Director: Koen Van Impe
- Content provider: Debby De Ridder, Jorrit Michiels, Wesley Roeland, Sam Vervenne, Brent Roofthooft
- Account Management: Sien Vrebos, Raphaël Naudts
- Head of Motion: Remke Faber
- Editing: Simon Schuurman
- Motion designer: Simon Schuurman, Aline Schmitt
- Head of Design: Dries Lauwers
- Design: Karel Chanterie, Lore Snauwaert
- DTP: Loïc Lenoble
- Chief Technologist Officer: Thomas Colliers
- Project Manager: Oleksandra Aleksieieva
- Website development: BLISS Interactive
- Production: BLISS Content - Arthur De Wachter, Bart Vande Maele
Lead producer: Arthur De Wachter - Assistant Producer/Location manager: Francis Bosschem
Assistant Producer: Bart Vande Maele
Director/Scriptwriter: Koen Van Impe - DOP: Norman Baert
- 1st AC: Lars Baert
- 2nd AC: Clément Protin
- First AD: Mikaël Beddeleem, Boris Kuijpers
- Colorgrading film: Xavier Dockx
- Gaffer: Dieter De Bock, Diego Smets
- Sound engineer: Thomas Verbrugge
- Make-up & Styling: MUSA
- MUA: Sarah De Graef
- MUA Assistants: Julie Smet, Sarah De Schepper
- Stylist: Nele Van den Broucke
- Setdresser: Finn Fransen
- Setdresser Assistant: Anja Coenen
- Setdresser/decorbouwer: Katrijn Van Aelst
- Music Artist: Jaan Hantson
- Sound Production: Raygun
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]