De Witte tilt LASE naar hoger niveau

Crea / News

lase-logo-2Met een internationale beurs voor de boeg klopte Lase - uitgesproken zoals het bekende chipsmerk - aan bij De Witte Communicatie. Het was tijd om hun (digitale) uitstraling naar een hoger niveau te tillen. En als dé automatiseringspartner voor prestigieuze automerken zoals Bentley, Porsche en Audi kon het bureau dat enkel beamen. De Witte Communicatie begon met het logo. Enkele kleine, maar efficiënte aanpassingen zorgen voor een modernere uitstraling. Overbodige informatie werd bovendien naar de prullenmand verwezen en nu weerspiegelt het logo waar het bedrijf echt voor staat: eenheid en transparantie.

Een sublieme eerste indruk nalaten in minder dan twee minuten? Dat doet Lase vanaf nu met zijn bedrijfsvideo. Met deze kijk achter de schermen worden eigen mensen in beeld gebracht die een dagelijks productieproces doorlopen.

https://www.youtube.com/watch?v=-IDpmW7rtAg

Productgroepen en troeven van Lase hapklaar in beeld brengen voor autoconstructeurs was de uitdaging voor de nieuwe website. Op de homepage werd de hoeveelheid informatie tot een minimum herleid en werd gekozen voor grote knoppen die linken naar relevante content op maat van elke bezoeker. Mobiele gebruikers genieten dan weer van het responsieve design.

slide-lase-1_832

Met een gloednieuwe bedrijfsfolder werd de nieuwe stijl doorgetrokken naar de offline communicatie om ook op deze manier een frisse en blijvende indruk na te laten. Een drieluik formaat (A4) bleek de juiste keuze om met de juiste beeldcultuur en content de autoconstructeur in een handomdraai te laten weten waar Lase voor staat.