Deadline OOH Kings of Creativity verlengd

Omdat stress en creativiteit niet goed samen gaan, besloten Clear Channel en JCDecaux de deadline met twee weken te verlengen. Inschrijven in de categorie Creativity van de OOH Kings kan dus tot woensdag 4 januari, middernacht. De creatieve teams krijgen twee weken extra om te sleutelen aan hun ideeën. Twijfelaars voelen zich misschien geroepen om toch deel te nemen!
Ter herinnering, worden alle Belgische actoren uit de sector; creatieve bureaus, mediabureaus, OOH-bureaus en adverteerders, uitgenodigd hun creatieve OOH-campagnes die tussen 1 januari en 31 december 2016 liepen, in te dienen via het platform oohkings.be. Inzendingen zullen worden beoordeeld op basis van criteria zoals originaliteit van het concept en de uitvoering, en dit in drie subcategorieën: traditionele affichage, digitale animatie en out of the box communicatie.
Bovenop de eretitel OOH King, die de winnende ploeg gedurende een jaar zal kunnen dragen, zal het team tevens beloond worden met een duo-ticket voor de Cannes Lions in juni 2017. Een prestigieuze jury zal de campagnes beoordelen op basis van de formulieren die de deelnemers op www.oohkings.be opladen. De jury bestaat uit 7 leden uit de reclamesector: 2 leden van mediabureaus, 2 leden van creatieve bureaus, 2 adverteerders en 1 OOH-bureau.
Na juryberaadslaging zal de King of Creativity bekroond worden tijdens de ceremonie van de Merit Awards op donderdag 26 januari 2017.
PR account manager - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]
Hoofd Communicatie - UGent
Context Ben jij een ervaren communicatieprofessional met een strategische visie en sterke leiderschapskwaliteiten? […]
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]