Deadline OOH Kings of Creativity verlengd
Omdat stress en creativiteit niet goed samen gaan, besloten Clear Channel en JCDecaux de deadline met twee weken te verlengen. Inschrijven in de categorie Creativity van de OOH Kings kan dus tot woensdag 4 januari, middernacht. De creatieve teams krijgen twee weken extra om te sleutelen aan hun ideeën. Twijfelaars voelen zich misschien geroepen om toch deel te nemen!
Ter herinnering, worden alle Belgische actoren uit de sector; creatieve bureaus, mediabureaus, OOH-bureaus en adverteerders, uitgenodigd hun creatieve OOH-campagnes die tussen 1 januari en 31 december 2016 liepen, in te dienen via het platform oohkings.be. Inzendingen zullen worden beoordeeld op basis van criteria zoals originaliteit van het concept en de uitvoering, en dit in drie subcategorieën: traditionele affichage, digitale animatie en out of the box communicatie.
Bovenop de eretitel OOH King, die de winnende ploeg gedurende een jaar zal kunnen dragen, zal het team tevens beloond worden met een duo-ticket voor de Cannes Lions in juni 2017. Een prestigieuze jury zal de campagnes beoordelen op basis van de formulieren die de deelnemers op www.oohkings.be opladen. De jury bestaat uit 7 leden uit de reclamesector: 2 leden van mediabureaus, 2 leden van creatieve bureaus, 2 adverteerders en 1 OOH-bureau.
Na juryberaadslaging zal de King of Creativity bekroond worden tijdens de ceremonie van de Merit Awards op donderdag 26 januari 2017.
Vacature Accountmanager Nationaal - Lijncom
Lijncom zoekt een dynamische professional voor de nationale verkoop van advertentieruimte op bussen, […]
Creative Director - Impuls Communicatie
Groeien, dat doen we samen. Met ons team, met onze klanten én met […]
ACCOUNT EXECUTIVE - LIQUID BRUGGE
We zijn op zoek naar een account executive om ons commerciële team te […]
Account Manager bij AdSomeNoise
Got the commercial and social spark that ignites opportunities and warms up clients? […]