Deadpool in Rogierstation

20th Century Fox deed een beroep op JCDecaux Innovate, Vizeum, Seven en Posterscope om zijn film Deadpool aan te kondigen. Bedoeling: de metrogebruikers in Brussel verrassen. De reizigers werden in het universum van Deadpool ondergedompeld dankzij een volledige bekleding in vinyl van de gang leidend naar het winkelcentrum City II. Drie digitale Twin-schermen bombardeerden nietsvermoedende reizigers met de filmtrailer. Het Deadpool-metrostation was te zien van 9 februari tot en met 22 februari.
PR account manager - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]
Hoofd Communicatie - UGent
Context Ben jij een ervaren communicatieprofessional met een strategische visie en sterke leiderschapskwaliteiten? […]
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]