DeBottomLine heeft een campagne voor Pioneer Smart Sync app gemaakt. Op technisch vlak stond het bureau in voor het wegdesign en -development van de campagnewebsite. Op creatief vlak zorgde het agency voor nieuwe visuals en een tutorial- en lifestylevideo voor de website.
Ze stuurden het materiaal de wereld in met een campagne op YouTube, Meta en Google Search in in Groot-Brittannië, Frankrijk, Duitsland, Nederland en Spanje. Na een maand lokte de campagnewebsite 2.937 bezoekers. 106 personen over tot conversie en vulden het formulier op de website in. Op YouTube werd de video net geen 40.000 keer bekeken. En in totaal genereerde de campagne over de landen heen meer dan 1 miljoen impressies op Google (SEA en YouTube).
Ook op Facebook werd campagne gevoerd. De video-advertenties bereikten daar zo'n 250.000 personen en 505.000 impressies. Met bijna 8.000 kliks tot gevolg. 28,59 procent opende de mails, terwijl de benchmark schommelt rond zo’n 21procent. 3,47 procent klikte ook door naar de website, terwijl de benchmark daar op 2,6 procent hangt.
CREDITS:
Strategie: Steven Van Dingenen & Lisa Oversteyns
Creatie: Marijn Vonk & Sarah Terlinck
Opvolging: Lotte Landuyt
Klant: Masao Miyashita
PR/PA Manager - Recupel
Ben jij dé PR/PA Manager die de stem van Recupel wilt zijn? Wil […]
Head of Digital - Bridgeneers
We zoeken een ervaren digitaal specialist die bruggen kan bouwen tussen klanten en […]
Vacature Accountmanager Nationaal - Lijncom
Lijncom zoekt een dynamische professional voor de nationale verkoop van advertentieruimte op bussen, […]
Creative Director - Impuls Communicatie
Groeien, dat doen we samen. Met ons team, met onze klanten én met […]