deBottomLine ondersteunt Levi’s met een Global Campaign

Al meer dan 5 jaar werkt deBottomLine samen met Levi Strauss & Co. Initieel ondersteunde deBottomLine de digitale transitie van hun retailcommunicatie in Europa. Mede dankzij deBottomLine slaagde het team erin om hun internationale sales-portaal uit te bouwen, zichtbaar te maken en jaarlijks ‘double digit’ te groeien. In oktober 2021 kreeg deBottomLine de vraag om Levi’s te ondersteunen bij hun Global Sales Launch voor 2022. Sinds november is deze samenwerking tussen Levi Strauss & Co, deBottomLine en XYZ – het London-based design agency verantwoordelijk voor Levi’s – gestart en vertrekken o.a. alle e-mailings rond Levi’s worldwide vanuit Kontich. Ja, ook in het Chinees, Japans en Arabisch. Hieronder vindt u bijvoorbeeld de versie voor Indonesië.

Credits
Klant: Levi Strauss & Co – Ben Rose
Bureau: deBottomLine
Strategie: Steven Van Dingenen
Opvolging: Eline Otte

Graphic/Motion Designer - BUBKA
Vacature: Graphic/Motion Designer die pixels én planeet serieus neemt Bubka – Antwerpen – […]

CONTENT CREATOR - THE CREW
About The Crew The Crew is a boutique creative agency based in Brussels. […]

Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]

Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]




