Al meer dan 5 jaar werkt deBottomLine samen met Levi Strauss & Co. Initieel ondersteunde deBottomLine de digitale transitie van hun retailcommunicatie in Europa. Mede dankzij deBottomLine slaagde het team erin om hun internationale sales-portaal uit te bouwen, zichtbaar te maken en jaarlijks ‘double digit’ te groeien. In oktober 2021 kreeg deBottomLine de vraag om Levi’s te ondersteunen bij hun Global Sales Launch voor 2022. Sinds november is deze samenwerking tussen Levi Strauss & Co, deBottomLine en XYZ – het London-based design agency verantwoordelijk voor Levi’s – gestart en vertrekken o.a. alle e-mailings rond Levi’s worldwide vanuit Kontich. Ja, ook in het Chinees, Japans en Arabisch. Hieronder vindt u bijvoorbeeld de versie voor Indonesië.
Credits
Klant: Levi Strauss & Co – Ben Rose
Bureau: deBottomLine
Strategie: Steven Van Dingenen
Opvolging: Eline Otte
PROJECTMANAGER PR & COMMUNICATIE - NANS
OVER WITH LOVE NANS* With Love Nans* is een creatief communicatie- en PR-agency […]
Account Manager - Mediamixer
Word jij de brug tussen creativiteit, strategie en media? Bij MediaMixer zoeken we […]
Strategic Planner - Mediamixer
Wat we zoeken? Een strateeg met een scherpe geest, een neus voor trends […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]