deBottomLine ondersteunt Levi’s met een Global Campaign

Crea / News

Al meer dan 5 jaar werkt deBottomLine samen met Levi Strauss & Co. Initieel ondersteunde deBottomLine de digitale transitie van hun retailcommunicatie in Europa. Mede dankzij deBottomLine slaagde het team erin om hun internationale sales-portaal uit te bouwen, zichtbaar te maken en jaarlijks ‘double digit’ te groeien. In oktober 2021 kreeg deBottomLine de vraag om Levi’s te ondersteunen bij hun Global Sales Launch voor 2022.  Sinds november is deze samenwerking tussen Levi Strauss & Co, deBottomLine en XYZ – het London-based design agency verantwoordelijk voor Levi’s – gestart en vertrekken o.a. alle e-mailings rond Levi’s worldwide vanuit Kontich. Ja, ook in het Chinees, Japans en Arabisch. Hieronder vindt u bijvoorbeeld de versie voor Indonesië.

Credits

Klant: Levi Strauss & Co – Ben Rose 

Bureau: deBottomLine

Strategie: Steven Van Dingenen

Opvolging: Eline Otte