DeBottomLine verwelkomt Nathalie Vermoesen

Een nieuw jaar, een nieuw familielid bij deBottomLine. Het voorbije jaar groeide deBottomLine uit tot een grote, hechte familie met 13 leden. En die familie zal in 2022 alleen maar toenemen. Vandaag, op 17 januari, krijgen founding father Steven van Dingenen en founding mother Veerle Dauwe er opnieuw een caring daughter bij.
Nathalie Vermoesen maakt vanaf nu deel uit van de deBottomLine-familie. Ze heeft als accountmanager bij onder andere AddRetail al meer dan tien jaar ervaring in de communicatiesector opgebouwd. Samen met een team mensen onder haar was ze verantwoordelijk voor een mooie portefeuille klanten. Naast een getalenteerde en ervaren collega heeft deBottomLine er een gepassioneerde fietser bij die houdt van koken en lekker eten.
DeBottomLine is ondertussen een ploeg van 14 professionals die vanuit hun thuisbasis in Kontich werken voor klanten zoals Suzuki, Yakult, Atag, Carglass, Levi’s, Gyproc en vele anderen.

Graphic/Motion Designer - BUBKA
Vacature: Graphic/Motion Designer die pixels én planeet serieus neemt Bubka – Antwerpen – […]

CONTENT CREATOR - THE CREW
About The Crew The Crew is a boutique creative agency based in Brussels. […]

Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]

Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]





