Een nieuw jaar, een nieuw familielid bij deBottomLine. Het voorbije jaar groeide deBottomLine uit tot een grote, hechte familie met 13 leden. En die familie zal in 2022 alleen maar toenemen. Vandaag, op 17 januari, krijgen founding father Steven van Dingenen en founding mother Veerle Dauwe er opnieuw een caring daughter bij.
Nathalie Vermoesen maakt vanaf nu deel uit van de deBottomLine-familie. Ze heeft als accountmanager bij onder andere AddRetail al meer dan tien jaar ervaring in de communicatiesector opgebouwd. Samen met een team mensen onder haar was ze verantwoordelijk voor een mooie portefeuille klanten. Naast een getalenteerde en ervaren collega heeft deBottomLine er een gepassioneerde fietser bij die houdt van koken en lekker eten.
DeBottomLine is ondertussen een ploeg van 14 professionals die vanuit hun thuisbasis in Kontich werken voor klanten zoals Suzuki, Yakult, Atag, Carglass, Levi’s, Gyproc en vele anderen.
PR/PA Manager - Recupel
Ben jij dé PR/PA Manager die de stem van Recupel wilt zijn? Wil […]
Head of Digital - Bridgeneers
We zoeken een ervaren digitaal specialist die bruggen kan bouwen tussen klanten en […]
Vacature Accountmanager Nationaal - Lijncom
Lijncom zoekt een dynamische professional voor de nationale verkoop van advertentieruimte op bussen, […]
Creative Director - Impuls Communicatie
Groeien, dat doen we samen. Met ons team, met onze klanten én met […]