Vanuit de drukke straten van Barcelona hebben de elektrische nanocars en scooters van Silence Mobility hun weg gevonden naar Belgische steden. Met behulp van deBottomLine – het leading agency voor de merklancering – introduceerde Silence Mobility in januari haar elektrische mobiliteitsoplossing in België.
DeBottomLine werkte de voorbije maanden in stilte aan de lancering van Silence Mobility. Om het merk de kans te geven om in januari op het Brusselse Autosalon al leads te verzamelen, werkte het bureau eerst een prelaunch-website (inclusief webstore) en marketing automation uit. Vervolgens werd van start gegaan met de definitieve website, webshop en een uitgebreide marketing automation flow.
Via Meta- en Google-advertenties wordt het verhaal van Silence Mobility momenteel gecommuniceerd naar het grote publiek. Daarnaast zorgde deBottomLine voor een sterke aanwezigheid van het merk op events, zoals BikeBrussels. Tot slot werd ook ingezet om meer bekendheid te creëren rond de FlagshipStores, waar de scooters en nanocars verkocht zullen worden.
Credits
Strategie: Steven Van Dingenen & Lisa Oversteyns
Opvolging: Charlotte Meuwissen
Creatie: Marijn Vonk
Klant: Catherine Free