Decathlon en Mediaplus brengen sportplezier terug

Nu de zomervakantie achter de rug is, maken we ons weer op voor een hectisch nieuw schooljaar. De septemberdrukte zorgt er helaas voor dat volwassenen minder tijd vrijmaken om te sporten en te bewegen - en dat terwijl sportclubs hun trainingen net hervatten. Met de ‘Back with sport, back with joy’-campagne wil Decathlon mensen warm maken om de sportieve draad weer op te pikken na de zomervakantie. Want sporten is niet alleen gezond, klinkt het - je beleeft er vooral veel plezier aan.
Mediaplus, het mediabureau van de Serviceplan Group, heeft een nationale radio- en digitale (display en drive-to-store) campagne opgezet om traffic te genereren en de merkoverweging en aankoopintentie te verhogen. De radiospots spelen naar eigen zeggen in op herkenbaarheid: van de moeder die haar kind aanmaant om zich te haasten voor school tot typische taferelen op een voetbalveld. Telkens koppelt de boodschap een relevant product aan de situatie.
De campagnespots werden creatief ontwikkeld door Bonka Circus en in samenwerking met Sonhouse geproduceerd.
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]