Decathlon wil alle Belgen laten kennismaken met de wonderen van sport. Samen met Mediaplus, het mediabureau van de Serviceplan Group, werd een mediacampagne opgezet waarbij Decathlon zich voor het eerst sinds lange tijd terug op televisie begeeft, versterkt door een digitale inzet op video, display en social.
"Met deze campagne willen we benadrukken hoe interessant het kan zijn om over te schakelen op de ebike voor je commute, en hoe die een beetje speelser kan zijn op twee wielen. De LD920E is een complete elektrische stadsfiets met een eenvoudig en strak ogend design en een revolutionaire motor die een vloeiende trapbeweging mogelijk maakt. Kortom de ideale oplossing om je op een duurzame manier te verplaatsen. Bovendien is het de eerste campagne die de nieuwe merkidentiteit van Decathlon draagt," klinkt het bij Mediaplus.
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]