Decathlon wil alle Belgen laten kennismaken met de wonderen van sport. Samen met Mediaplus, het mediabureau van de Serviceplan Group, werd een mediacampagne opgezet waarbij Decathlon zich voor het eerst sinds lange tijd terug op televisie begeeft, versterkt door een digitale inzet op video, display en social.
"Met deze campagne willen we benadrukken hoe interessant het kan zijn om over te schakelen op de ebike voor je commute, en hoe die een beetje speelser kan zijn op twee wielen. De LD920E is een complete elektrische stadsfiets met een eenvoudig en strak ogend design en een revolutionaire motor die een vloeiende trapbeweging mogelijk maakt. Kortom de ideale oplossing om je op een duurzame manier te verplaatsen. Bovendien is het de eerste campagne die de nieuwe merkidentiteit van Decathlon draagt," klinkt het bij Mediaplus.
PROJECTMANAGER PR & COMMUNICATIE - NANS
OVER WITH LOVE NANS* With Love Nans* is een creatief communicatie- en PR-agency […]
Account Manager - Mediamixer
Word jij de brug tussen creativiteit, strategie en media? Bij MediaMixer zoeken we […]
Strategic Planner - Mediamixer
Wat we zoeken? Een strateeg met een scherpe geest, een neus voor trends […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]