Decathlon wil alle Belgen laten kennismaken met de wonderen van sport. Samen met Mediaplus, het mediabureau van de Serviceplan Group, werd een mediacampagne opgezet waarbij Decathlon zich voor het eerst sinds lange tijd terug op televisie begeeft, versterkt door een digitale inzet op video, display en social.
"Met deze campagne willen we benadrukken hoe interessant het kan zijn om over te schakelen op de ebike voor je commute, en hoe die een beetje speelser kan zijn op twee wielen. De LD920E is een complete elektrische stadsfiets met een eenvoudig en strak ogend design en een revolutionaire motor die een vloeiende trapbeweging mogelijk maakt. Kortom de ideale oplossing om je op een duurzame manier te verplaatsen. Bovendien is het de eerste campagne die de nieuwe merkidentiteit van Decathlon draagt," klinkt het bij Mediaplus.
PR/PA Manager - Recupel
Ben jij dé PR/PA Manager die de stem van Recupel wilt zijn? Wil […]
Head of Digital - Bridgeneers
We zoeken een ervaren digitaal specialist die bruggen kan bouwen tussen klanten en […]
Vacature Accountmanager Nationaal - Lijncom
Lijncom zoekt een dynamische professional voor de nationale verkoop van advertentieruimte op bussen, […]
Creative Director - Impuls Communicatie
Groeien, dat doen we samen. Met ons team, met onze klanten én met […]