Decathlon en Mediaplus maken comeback op televisie

Decathlon wil alle Belgen laten kennismaken met de wonderen van sport. Samen met Mediaplus, het mediabureau van de Serviceplan Group, werd een mediacampagne opgezet waarbij Decathlon zich voor het eerst sinds lange tijd terug op televisie begeeft, versterkt door een digitale inzet op video, display en social.
"Met deze campagne willen we benadrukken hoe interessant het kan zijn om over te schakelen op de ebike voor je commute, en hoe die een beetje speelser kan zijn op twee wielen. De LD920E is een complete elektrische stadsfiets met een eenvoudig en strak ogend design en een revolutionaire motor die een vloeiende trapbeweging mogelijk maakt. Kortom de ideale oplossing om je op een duurzame manier te verplaatsen. Bovendien is het de eerste campagne die de nieuwe merkidentiteit van Decathlon draagt," klinkt het bij Mediaplus.
PR account manager - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]
Hoofd Communicatie - UGent
Context Ben jij een ervaren communicatieprofessional met een strategische visie en sterke leiderschapskwaliteiten? […]
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]