Dat ze bij Decathlon van sport houden, zou niet mogen verbazen. Maar in Frankrijk gaat de sportketen nog een stapje verder: aan de hand van 20 korte reclamespots claimt Decathlon dat “sport bijdraagt tot een betere wereld.” Of tot betere muren, beter water of een betere zondag.
De spots werden ontwikkeld door het Franse bureau Romance, samen met directors, broers én voormalig rugbyspelers Michel + Nico. De eerste wave omvat 8 spots, die sinds 16 april te zien zijn op TF1, France 2, M6 en ook digitaal.
Crédits Annonceur
Leader Communications Decathlon France : Erwan Soquet
Communication Director France: Erika Vanobbergen
Content Leader France: Jean Chevalier
Campaign Coordinator France: Guillaume Ramond
Crédits Agence
Président: Christophe Lichtenstein
Directeur de la Création: Alexandre Hervé
Concepteur-rédacteur : Alexandre Hervé
Directeur de Création: Frederick Lung
Directeur Artistique: Julien Rézette
Directeur des Stratégies: Jérôme Lavillat
Planneurs Stratégiques: Benoît Clavé, Sam Naggar
Directrice Associée: Émilie Franck
Directeur de Clientèle: Arthur Amis
Cheffe de Groupe: Charlotte Seillier
Productrice TV: Émilie Talpaert, Florence Gabet
Crédits Production
Réalisateurs: Michel + Nico
Chef Opérateur: Snorre Ruhe
Production: La/Pac
PROJECTMANAGER PR & COMMUNICATIE - NANS
OVER WITH LOVE NANS* With Love Nans* is een creatief communicatie- en PR-agency […]
Account Manager - Mediamixer
Word jij de brug tussen creativiteit, strategie en media? Bij MediaMixer zoeken we […]
Strategic Planner - Mediamixer
Wat we zoeken? Een strateeg met een scherpe geest, een neus voor trends […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]