Dat ze bij Decathlon van sport houden, zou niet mogen verbazen. Maar in Frankrijk gaat de sportketen nog een stapje verder: aan de hand van 20 korte reclamespots claimt Decathlon dat “sport bijdraagt tot een betere wereld.” Of tot betere muren, beter water of een betere zondag.
De spots werden ontwikkeld door het Franse bureau Romance, samen met directors, broers én voormalig rugbyspelers Michel + Nico. De eerste wave omvat 8 spots, die sinds 16 april te zien zijn op TF1, France 2, M6 en ook digitaal.
Crédits Annonceur
Leader Communications Decathlon France : Erwan Soquet
Communication Director France: Erika Vanobbergen
Content Leader France: Jean Chevalier
Campaign Coordinator France: Guillaume Ramond
Crédits Agence
Président: Christophe Lichtenstein
Directeur de la Création: Alexandre Hervé
Concepteur-rédacteur : Alexandre Hervé
Directeur de Création: Frederick Lung
Directeur Artistique: Julien Rézette
Directeur des Stratégies: Jérôme Lavillat
Planneurs Stratégiques: Benoît Clavé, Sam Naggar
Directrice Associée: Émilie Franck
Directeur de Clientèle: Arthur Amis
Cheffe de Groupe: Charlotte Seillier
Productrice TV: Émilie Talpaert, Florence Gabet
Crédits Production
Réalisateurs: Michel + Nico
Chef Opérateur: Snorre Ruhe
Production: La/Pac
Senior Strategic Influencer Marketing Expert bij Influo
INFLUO is looking for a Senior Strategic Influencer Marketing Expert About Influo Influo […]
Senior Sales Manager bij Influo
INFLUO is looking for a Senior Sales Manager About Influo Influo is a […]
Manager Externe Communicatie (m/f/x) bij Actiris
De functie in het kort Actiris is op zoek naar een enthousiaste (m/f/x) […]
Marketing & Communication Manager bij Mediamixer
Wij zijn MediaMixer. Wij mixen media. Wij gaan voor de perfecte blend van […]