De samenwerking tussen Brocom en AddRetail lijkt goed te scoren. Het bewijs? ‘Je Makelaar’ won dit jaar de Decavi-Trofee Levensverzekeringen voor de beste reclamecampagne. Met de generatie-overschrijdende campagne ‘De toekomst van onze kinderen’ brengt ‘Je Makelaar, Je beste Verzekering’ zijn boodschap goed over. Annie Courbet, managing & marketing director van Brocom:“Via onze communicatie willen we de verschillende thema’s rond levens- en niet-levensverzekeringen het hele jaar door onder de aandacht brengen. Nu hadden we het communicatiebureau gevraagd om een onderwerp extra in de verf te zetten dat ons allen raakt: levensverzekeringen en meer bepaald ‘de toekomst van onze kinderen’. De wetgeving rond successie werd onlangs gewijzigd. Daarom leek het ons opportuun om errond te communiceren. Door de juiste boodschap op het juiste moment te verspreiden, behaalden we de gewenste resultaten. We zijn dan ook heel trots op deze nieuwe trofee.”
Om de vooropgestelde doelstellingen waar te maken, werkte het bureau een campagne uit die vooral focuste op het digitale aspect, legt Myriam Blanpain, CEO van AddRetail, uit: “Met een belangrijk thema als levensverzekeringen zijn we er opnieuw in geslaagd om het belang en de expertise van een makelaar in levensverzekeringen en scaliteit aan te tonen. We werkten zowel met digitale kanalen - via banners op social media en websites - als met de geschreven pers en tv. Denk maar aan ‘le bon ré exe’ op de RTBF. Maar liefst 1000 makelaars werden hierdoor opgezocht. We zijn dus heel trots en tevreden met de nieuwe Trofee.”
PR/PA Manager - Recupel
Ben jij dé PR/PA Manager die de stem van Recupel wilt zijn? Wil […]
Head of Digital - Bridgeneers
We zoeken een ervaren digitaal specialist die bruggen kan bouwen tussen klanten en […]
Vacature Accountmanager Nationaal - Lijncom
Lijncom zoekt een dynamische professional voor de nationale verkoop van advertentieruimte op bussen, […]
Creative Director - Impuls Communicatie
Groeien, dat doen we samen. Met ons team, met onze klanten én met […]