Voor de advertentiewerving van haar titels gaat Decom een structureel partnership aan met Trevi plus. Door de regieactiviteiten te outsourcen wil Decom zich verder toeleggen op haar kernactiviteit, namelijk contentmarketingprojecten met redactionele focus opzetten en uitrollen.
Advertentiewerving maakt van oudsher deel uit van het dienstenpakket van Decom, dat contentmarketingprojecten verzorgt van strategie, over creatie tot analyse. “De sterke toename van digitale projecten in onze portfolio heeft als gevolg dat elke dienst snel evolueert,” licht Olivier Van der Stede, managing partner van Decom, toe. “Voor advertentiewerving betekent dat, naast de klassieke advertenties, ook bannering, native advertising, enz. Vandaar de beslissing om samen te werken met een bureau gespecialiseerd in die verschillende vormen van advertising: Trevi plus.”
Concreet gaat het om de regie van de titels Grappa (KBC), Gezond Thuis en Thuis Verplegen (Wit-Gele Kruis), Lapperre magazine (Laperre) en GAIA magazine (GAIA). Het financiële engagement tegenover de opdrachtgevers blijft ongewijzigd. “Deze content magazines sluiten nauw aan met de media die Trevi plus (en Trevi) al in portefeuille heeft, hierdoor kan de reclamewerving op een kwaliteitsvolle en doelgerichte manier gebeuren,” zegt Katrien Lannoo van Trevi plus.