Decom loopt warm voor mazout

Informazout heeft na rijp beraad de make-over van zijn B2B-magazine Verwarmingsinfo toevertrouwd aan Decom. Het tweede nummer nieuwe stijl is intussen een feit. “We zijn gevallen voor de ervaring van Decom op het vlak van energie,” vertelt Willem Voets, general manager Informazout.
“Decom is erin geslaagd om zowel de redactionele inhoud als de lay-out een frisse nieuwe look te geven,” zegt Willem Voets tevreden. “Met een oplage van ruim 20.000 exemplaren richt ons magazine Verwarmingsinfo zich enerzijds tot verwarmingstechnici overal in het land en anderzijds tot professionals uit de sector. Het magazine moet dus tegelijk technische artikels bevatten – geschreven door specialisten over allerlei aspecten van mazout als verwarmingsbron en over de integratie ervan in hernieuwbare-energiesystemen – en praktische artikels over bijvoorbeeld de integratie van ketel/brandercombinaties van de nieuwe generatie in renovatie- en nieuwbouwprojecten. Kortom, op een aantrekkelijke manier informeren en inspireren.”

Graphic/Motion Designer - BUBKA
Vacature: Graphic/Motion Designer die pixels én planeet serieus neemt Bubka – Antwerpen – […]

CONTENT CREATOR - THE CREW
About The Crew The Crew is a boutique creative agency based in Brussels. […]

Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]

Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]


