Informazout heeft na rijp beraad de make-over van zijn B2B-magazine Verwarmingsinfo toevertrouwd aan Decom. Het tweede nummer nieuwe stijl is intussen een feit. “We zijn gevallen voor de ervaring van Decom op het vlak van energie,” vertelt Willem Voets, general manager Informazout.
“Decom is erin geslaagd om zowel de redactionele inhoud als de lay-out een frisse nieuwe look te geven,” zegt Willem Voets tevreden. “Met een oplage van ruim 20.000 exemplaren richt ons magazine Verwarmingsinfo zich enerzijds tot verwarmingstechnici overal in het land en anderzijds tot professionals uit de sector. Het magazine moet dus tegelijk technische artikels bevatten – geschreven door specialisten over allerlei aspecten van mazout als verwarmingsbron en over de integratie ervan in hernieuwbare-energiesystemen – en praktische artikels over bijvoorbeeld de integratie van ketel/brandercombinaties van de nieuwe generatie in renovatie- en nieuwbouwprojecten. Kortom, op een aantrekkelijke manier informeren en inspireren.”
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]