Decom loopt warm voor mazout

Informazout heeft na rijp beraad de make-over van zijn B2B-magazine Verwarmingsinfo toevertrouwd aan Decom. Het tweede nummer nieuwe stijl is intussen een feit. “We zijn gevallen voor de ervaring van Decom op het vlak van energie,” vertelt Willem Voets, general manager Informazout.
“Decom is erin geslaagd om zowel de redactionele inhoud als de lay-out een frisse nieuwe look te geven,” zegt Willem Voets tevreden. “Met een oplage van ruim 20.000 exemplaren richt ons magazine Verwarmingsinfo zich enerzijds tot verwarmingstechnici overal in het land en anderzijds tot professionals uit de sector. Het magazine moet dus tegelijk technische artikels bevatten – geschreven door specialisten over allerlei aspecten van mazout als verwarmingsbron en over de integratie ervan in hernieuwbare-energiesystemen – en praktische artikels over bijvoorbeeld de integratie van ketel/brandercombinaties van de nieuwe generatie in renovatie- en nieuwbouwprojecten. Kortom, op een aantrekkelijke manier informeren en inspireren.”
Account Manager - D|M&S
Account Manager in Antwerpen Account Manager D|M&S Antwerpen D|M&S is een toonaangevend communicatiebureau […]
Creatieve Content Creator - D|M&S
Creatieve Content Creator in Antwerpen Wij zijn op zoek naar een creatieve Content […]
Account Executive - VRT en meer lokale media
Wil jij samen een maatschappelijk verschil maken in media? Werk je graag met […]
Accountmanager Creative Partnerships - VRT
Wil jij de juiste partners verbinden met de mooiste projecten voor maximale impact? […]