Defensie en Boondoggle plaatsten 21 juli in historisch kader

Op onze Nationale Feestdag vierden we onze onafhankelijkheid, vrijheid, verbondenheid en eenheid. Maar we vierden natuurlijk vooral de vrouwen en mannen die deze waarden jaar in jaar uit verdedigen. Dit jaar creëerde Boondoggle, dat in het voorjaar het contract voor Defensie opnieuw won voor 4 jaar, samen met Caviar een campagne die deze mannen en vrouwen in een historisch kader plaatste.
Naar aanleiding van de 75e verjaardag van onze bevrijding toonde de campagne beelden uit de jaarlijkse 21 juli parade waarin dit jaar ook ‘de geschiedenis’ mee stapte. Op de Brusselse kasseien werden historische beelden geprojecteerd van onze bevrijding, de oprichting van de NAVO, de val van de muur tot aan de recente aanslagen in Brussel. De campagne werd uitgerold op televisie, online en in DOOH.
Credits:
Client: Levenbergh Marc, Bertolo Bieke, Souris Olivier, De Coster Thierry
Agency: Boondoggle
Strategy: Stijn Cox
Creative: Leon Jacobs, Chris Goossens, Robbie Cap, Léo Destatte, Iris Weverbergh
Account: Sharon Lavaert, Sophie Gravensteyn
Production: Bérengère Lurquin
Production company: Caviar
Director: Jef Boes
DTP: Philippe Pauwels, Stefaan De Vos
Development: Michael Delvaux
Media: Havas Media
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]