Op onze Nationale Feestdag vierden we onze onafhankelijkheid, vrijheid, verbondenheid en eenheid. Maar we vierden natuurlijk vooral de vrouwen en mannen die deze waarden jaar in jaar uit verdedigen. Dit jaar creëerde Boondoggle, dat in het voorjaar het contract voor Defensie opnieuw won voor 4 jaar, samen met Caviar een campagne die deze mannen en vrouwen in een historisch kader plaatste.
Naar aanleiding van de 75e verjaardag van onze bevrijding toonde de campagne beelden uit de jaarlijkse 21 juli parade waarin dit jaar ook ‘de geschiedenis’ mee stapte. Op de Brusselse kasseien werden historische beelden geprojecteerd van onze bevrijding, de oprichting van de NAVO, de val van de muur tot aan de recente aanslagen in Brussel. De campagne werd uitgerold op televisie, online en in DOOH.
Credits:
Client: Levenbergh Marc, Bertolo Bieke, Souris Olivier, De Coster Thierry
Agency: Boondoggle
Strategy: Stijn Cox
Creative: Leon Jacobs, Chris Goossens, Robbie Cap, Léo Destatte, Iris Weverbergh
Account: Sharon Lavaert, Sophie Gravensteyn
Production: Bérengère Lurquin
Production company: Caviar
Director: Jef Boes
DTP: Philippe Pauwels, Stefaan De Vos
Development: Michael Delvaux
Media: Havas Media
PR/PA Manager - Recupel
Ben jij dé PR/PA Manager die de stem van Recupel wilt zijn? Wil […]
Head of Digital - Bridgeneers
We zoeken een ervaren digitaal specialist die bruggen kan bouwen tussen klanten en […]
Vacature Accountmanager Nationaal - Lijncom
Lijncom zoekt een dynamische professional voor de nationale verkoop van advertentieruimte op bussen, […]
Creative Director - Impuls Communicatie
Groeien, dat doen we samen. Met ons team, met onze klanten én met […]