Delhaize Bio: the medium is the message
Tegenwoordig is iedere supermarkt wel verplicht een assortiment biologische producten ter beschikking te stellen. Delhaize heeft niet gewacht op deze trend om het pad der bioproducten in te slaan. De keten beschikt naar eigen zeggen over het grootste aanbod aan biologische producten, alle van het huismerk. In totaal beschikt Delhaize over 645 gecertificeerd biologische producten - en dat zijn er inderdaad best veel. Maar hoe maak je de omvang van zo’n aanbod en het bio-engagement van Delhaize aan het grote publiek duidelijk? Door ze stuk voor stuk te laten zien! Zo besloot Delhaize, op aangeven van Air en in samenwerking met Clear Channel, om telkens één affiche per product af te drukken. Dat betekent honderden affiches, allemaal verschillend, allemaal genummerd. Een echte uitdaging wat productie en logistiek betreft, maar een mooie demonstratie van het uitgebreide aanbod aan bioproducten van Delhaize. Te bewonderen in alle abribussen in uw buurt.
Credits
Agency: AIR
Brand: Delhaize
Client: Aude Mayence, Stéphanie Maenhoudt, Charlotte Chaidron
Executive Creative Director : Eric Hollander
Creative Directors : Dieter De Ridder, Joeri Van Den Broeck
Associate Creative Director : Sophie Norman
Creative: Jean-Marc Wachsmann, Benoît Hilson
Account team : Dominique Libermann, Hafsa Smouni
Graphic Designers : Julie Taziaux, Hervé Pinte
Studio : Denis Haillez, François-Olivier De Deyn
Media: Clear Channel
Production : Hecht
Marketing & Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Community & Project Manager (m/f/d) - Hopscotch Season
Are you looking for dynamism and creativity? Do you have a passion […]
PR ACCOUNT MANAGER - Walkie Talkie
JOIN WALKIE TALKIE AS A PR ACCOUNT MANAGER Walkie Talkie is a creative […]