Delhaize Bio: the medium is the message

Air Delhaize abribus

Crea / News

Air Delhaize abribus

Tegenwoordig is iedere supermarkt wel verplicht een assortiment biologische producten ter beschikking te stellen. Delhaize heeft niet gewacht op deze trend om het pad der bioproducten in te slaan. De keten beschikt naar eigen zeggen over het grootste aanbod aan biologische producten, alle van het huismerk. In totaal beschikt Delhaize over 645 gecertificeerd biologische producten - en dat zijn er inderdaad best veel. Maar hoe maak je de omvang van zo’n aanbod en het bio-engagement van Delhaize aan het grote publiek duidelijk? Door ze stuk voor stuk te laten zien! Zo besloot Delhaize, op aangeven van Air en in samenwerking met Clear Channel, om telkens één affiche per product af te drukken. Dat betekent honderden affiches, allemaal verschillend, allemaal genummerd. Een echte uitdaging wat productie en logistiek betreft, maar een mooie demonstratie van het uitgebreide aanbod aan bioproducten van Delhaize. Te bewonderen in alle abribussen in uw buurt.

Credits

Agency: AIR

Brand: Delhaize

Client: Aude Mayence, Stéphanie Maenhoudt, Charlotte Chaidron

Executive Creative Director : Eric Hollander

Creative Directors : Dieter De Ridder, Joeri Van Den Broeck

Associate Creative Director : Sophie Norman

Creative: Jean-Marc Wachsmann, Benoît Hilson

Account team :  Dominique Libermann, Hafsa Smouni

Graphic Designers : Julie Taziaux, Hervé Pinte

Studio : Denis Haillez, François-Olivier De Deyn

Media: Clear Channel

Production : Hecht