Delhaize en Make-A-Wish laten dromen uitkomen

Marketing / News

Delhaize Make a wish

Parijs bezoeken, je favoriete voetballer ontmoeten, met dolfijnen zwemmen, in een televisiereeks meespelen, een groot feest organiseren voor je verjaardag: dat zijn dromen die alle kinderen gemeen hebben, en vooral kinderen met een ernstige ziekte. Hun droom waarmaken brengt niet alleen vreugde voor het kind maar ook voor zijn/haar omgeving. Want geluk wordt gedeeld!

Om haar 150ste verjaardag te vieren, wil Delhaize iedereen de kans geven om via dagelijkse aankopen vreugde te geven en te krijgen. Met de steun van de sterambassadeurs van de Make-A-Wish foundation zoals Eden Hazard, Yanina Wickmayer en Kris Wauters lanceert Delhaize een grote liefdadigheidsactie in haar winkels. Voor elk Delhaize-product met een «150 jaar - Make-A-Wish » symbool, stort Delhaize een deel van de opbrengst aan de vereniging. Het behaalde bedrag zal in de loop van juni aan de vereniging overhandigd worden.

Concreet gaat het over zeven populaire Delhaizeproducten waar Delhaize-klanten gek op zijn en die we vaak in de winkelkarrenterugvinden: hazelnootpasta, koffiecapsules Indonesia, crunchy muesli met bosvruchten en stevia, bruschettine met zwarte olijven, cookies met superfruit citroen, chia en maanzaadjes, de quinoa-bulgurmix, tomatensaus met basilicum en een cuvée die speciaal door Delhaize in haar wijnkelders in Molenbeek werd gemaakt. Hij heet «Jules», draagt de beeltenis van een van de oprichters van Delhaize, Jules Delhaize, en bevat een rode Bordeaux uit 2015.