Delhaize en TBWA bevoorraden actieve Goebezigers

Crea / News

Een zomer zonder noemenswaardige sport op tv… is hét uitgelezen moment om vooral zelf wat meer te gaan bewegen. Omdat je meer tijd hebt, maar ook omdat je fitter, gezonder, weerbaarder wil worden. Die nieuwe drive wil Delhaize met de hulp van TBWA bevoorraden met de juiste, gezonde producten.

In de tv-spot zien we hoe de Belgen in gang zijn geschoten en wat meer aandacht aan hun gezondheid besteden. Dat doen ze onder meer door vaker en bewuster te bewegen. Delhaize is de ideale bevoorrader van die nieuwe beweging met gezonde brandstof en extra bevoorradingskorting op voedzame producten. In radio, print en instore communicatie ligt de focus meer op deze producten die voor extra energie moeten zorgen en die precies daarom ook in de aanbieding staan. En hoe geef je een campagne voor en over actieve mensen nog net wat meer schwung mee? Met een activatie natuurlijk. Daarom gaat Delhaize ook letterlijk zijn sportieve Goebezigers onderweg bevoorraden met voedzame snacks. Op strategische punten waar veel actieve landgenoten passeren, staan zomerse bevoorradingstafels, helemaal gevuld met lekkere energie voor onderweg en waar alle passanten zich aan te goed mogen doen. Op radio en online geven we mee waar en wanneer je die lekkere energie kan gaan tanken. Stilzitten is geen optie!

Credits

page1image1088

Agency: TBWA\Belgium

Client: Delhaize: Aude Mayence, Isabel Broes, Jo Boonen, Benedicte Leytens

Campaign Title: Bevoorrader van alle Goebezigers. Ravitailleur de tous les Motivés du mieux.

Creative Director: Frank Marinus

Creative team: Stijn Klaver, Stefan Dias, Alex Ameye, Julien Riviezzo, Chiara De Decker, Florence François, Florence Gobert

Social Creative team: Inge Bracke, Alexandra Crismer

Account team: Geert Potargent, Marieke Michils, Elien Limpens, Virginie Cuypers, Thomas Hoogmartens

Strategy: Kristof Janssens, Helena Gheeraert

Strategic media planner: Jolien Van Heyste

Retouches et DTP: Victor Wilmot

Digital Design: MAKE & Digital Craftsmen

Project Management: Max Van der Beken, Stijn Punie, Annelies Eskens

Online production: Béatrice Bouüaert

TV Producers MAKE: Shana Duprez

page1image11200Production company: Producer : Shana Duprez(MAKE)

Director : Jan Boon DOP : Piet Deyaert

Post-production:

Postproduction company: MAKE
Offline editor: Xavier Pouleur
Online editor: Xavier Pouleur Colorgrading: Joost Van Kerckhove (Moxy) Post-producer: Shana Duprez

Sound: Mathieu Grillo

Online video: Producer: Shana Duprez Editor: Nabil El Hajjouti

Radio Producer: Lauranne van Der Heyden, Raf Cyran Sound: Gwenn Nicolay

Media Agency: MindShare

Media planners: Johan Putseys, Laura Monteleone, Angelique Pistidda, Stephanie Van Geit