Delhaize en TBWA bevoorraden actieve Goebezigers

Een zomer zonder noemenswaardige sport op tv… is hét uitgelezen moment om vooral zelf wat meer te gaan bewegen. Omdat je meer tijd hebt, maar ook omdat je fitter, gezonder, weerbaarder wil worden. Die nieuwe drive wil Delhaize met de hulp van TBWA bevoorraden met de juiste, gezonde producten.
In de tv-spot zien we hoe de Belgen in gang zijn geschoten en wat meer aandacht aan hun gezondheid besteden. Dat doen ze onder meer door vaker en bewuster te bewegen. Delhaize is de ideale bevoorrader van die nieuwe beweging met gezonde brandstof en extra bevoorradingskorting op voedzame producten. In radio, print en instore communicatie ligt de focus meer op deze producten die voor extra energie moeten zorgen en die precies daarom ook in de aanbieding staan. En hoe geef je een campagne voor en over actieve mensen nog net wat meer schwung mee? Met een activatie natuurlijk. Daarom gaat Delhaize ook letterlijk zijn sportieve Goebezigers onderweg bevoorraden met voedzame snacks. Op strategische punten waar veel actieve landgenoten passeren, staan zomerse bevoorradingstafels, helemaal gevuld met lekkere energie voor onderweg en waar alle passanten zich aan te goed mogen doen. Op radio en online geven we mee waar en wanneer je die lekkere energie kan gaan tanken. Stilzitten is geen optie!
Credits
Agency: TBWA\Belgium
Client: Delhaize: Aude Mayence, Isabel Broes, Jo Boonen, Benedicte Leytens
Campaign Title: Bevoorrader van alle Goebezigers. Ravitailleur de tous les Motivés du mieux.
Creative Director: Frank Marinus
Creative team: Stijn Klaver, Stefan Dias, Alex Ameye, Julien Riviezzo, Chiara De Decker, Florence François, Florence Gobert
Social Creative team: Inge Bracke, Alexandra Crismer
Account team: Geert Potargent, Marieke Michils, Elien Limpens, Virginie Cuypers, Thomas Hoogmartens
Strategy: Kristof Janssens, Helena Gheeraert
Strategic media planner: Jolien Van Heyste
Retouches et DTP: Victor Wilmot
Digital Design: MAKE & Digital Craftsmen
Project Management: Max Van der Beken, Stijn Punie, Annelies Eskens
Online production: Béatrice Bouüaert
TV Producers MAKE: Shana Duprez
Production company: Producer : Shana Duprez(MAKE)
Director : Jan Boon DOP : Piet Deyaert
Post-production:
Postproduction company: MAKE
Offline editor: Xavier Pouleur
Online editor: Xavier Pouleur Colorgrading: Joost Van Kerckhove (Moxy) Post-producer: Shana Duprez
Sound: Mathieu Grillo
Online video: Producer: Shana Duprez Editor: Nabil El Hajjouti
Radio Producer: Lauranne van Der Heyden, Raf Cyran Sound: Gwenn Nicolay
Media Agency: MindShare
Media planners: Johan Putseys, Laura Monteleone, Angelique Pistidda, Stephanie Van Geit
PR account manager - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]
Hoofd Communicatie - UGent
Context Ben jij een ervaren communicatieprofessional met een strategische visie en sterke leiderschapskwaliteiten? […]
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]