Het is een thema dat al maanden de actualiteit beheerst: het leven blijft maar duurder worden. Maar wil dat zeggen dat de Belgen moeten inboeten op de kwaliteit van hun voeding? Voor Delhaize alvast niet. Daarom lanceert het merk nu een selectie van producten voor elke dag, die altijd laag geprijsd zijn: de Kleine Leeuwtjes.
Een merk dat zegt “Mee met ’t leven” te zijn, kan niet blind blijven voor de toenemende financiële zorgen van veel Belgen. Terwijl alles duurder wordt, gaat Delhaize daarom z’n prijzen verlagen: met de Kleine Leeuwtjes wil Delhaize een concrete bijdrage bieden om de koopkracht van z’n klanten te beschermen.
Een selectie van producten voor elke dag, altijd klein geprijsd: dat is de belofte van dit nieuwe initiatief. Op dit moment zijn dat circa 500 producten, later groeit dat aantal tot 1500. Vanaf vandaag zullen klanten in de winkels, online en in de MyDelhaize-app de nieuwe prijsetiketten ontdekken. Met hun knalrode kleur zullen ze niet te missen zijn in de winkel, en er zo voor zorgen dat klanten de Kleine Leeuwtjes meteen zien. Zo wordt het shoppingbudget onder controle houden zo nog makkelijker.
Samen met het getrouwheidsprogramma SuperPlus - waarmee klanten tot 15% korting krijgen op Nutri-Score A en B-producten - helpt dit initiatief de Belgen om beter eten betaalbaar te houden. Zelfs wanneer de economische situatie moeilijk is.
Om het ruime assortiment van die permanent goedkope producten bij Delhaize te symboliseren, krijgt de grote leeuw nu het gezelschap van een bende kleine leeuwtjes, speels, ondeugend en schattig tegelijk sloven ze zich uit om overal die lage prijzen aan te duiden. Dat zie je in de spot die TBWA creëerde. De campagne, voorafgegaan door een teaserfase, loopt ook op radio, in kranten en OOH en in social media.
Credits
Kleine Leeuw? Kleine Prijs // P'tit Lion? P'tit Prix!
Delhaize
TBWA\Belgium
Delhaize
Isabel Broes, Nadine Kienen, Maude Vande Velde, Benedicte Leytens, Caroline Meas, Zara Versaen, Audrey Techy
Creative Team
Creative Director: Frank Marinus
Executive Creative Director: Jeroen Bostoen
Copywriters: Chiara De Decker, Stefan Dias, Julien Riviezzo, Louise Windels, Sven Pede
Art Directors: Stijn Klaver, Alex Ameye, Ymke Smets
Digital Creatives: Inge Bracke, Robin De Wachter, Charline Laurent
Motion: Florence Francois
Account Team
Client Services Director: Marieke Michils
Account Manager: Laure Ghekiere, Charlotte Rooseleer, Charlotte Dejonghe, Nathalie Thollebeek
Traffic Manager: Elien Cardon
Strategy
Strategic Planning: Bert Denis, Kristof Janssens, Laura De Deurwaerder
Connection Strategists: Jolien Van Heyste, Delphine Messiaen
Director Studio: Danny Jacquemin
Retouches/DTP: Marianne Gualtieri, Karol Cepowicz
Trafic: Christine Lips
Head of print production: Michel Prairial
Agency Producer: Lore Desmet
Animation & Production company: Volstok & Wenneker.be
Executive Producers: Johanna Keppens & Mathias Kerner
Animation producer: Mirjam De Vreese
Live producer: Femke Doom
Directors: Wouter Sel & Dirk Domen
DOP: Piet Deyaert
Post-production
Post-production company: Volstok
Post-producer Make: Leslie Verbist
Sound Engineers: Gwenn Nicolay / Jan Pollet
Photography
Agency: Studio Wauters
Art Buyer: Elly Laureys
Digital Production
Digital Production Agency: Make
Project Managers: Stijn Punie, Matthias Deruddere
Development: Olivier Berger, Ruben Temmerman, Tim Kaelen, Matthias Deruddere
Media
Media Agency: Mindshare
Media Planners: Wouter Proot, Laura Monteleone, Tamara Pauwels, Stéphanie Van Geit
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]
Account Manager - RMB
Wij zijn op zoek naar een Account Manager Wij zoeken een Account Manager […]