Delhaize en TBWA koken goed en goedkoop met de Kleine Leeuwtjes

Ongeveer zes maanden geleden introduceerde Delhaize de Kleine Leeuwtjes: producten voor elke dag die altijd laag geprijsd zijn. Ondertussen blijkt iedereen makkelijk z’n weg te vinden naar de Kleine Leeuwtjes en worden ze door heel België geliefd. Tijd dus om een stapje verder te gaan! Zo tonen Delhaize en TBWA deze keer hoe je goed en goedkoop kan koken met de Kleine Leeuwtjes.
December en januari zijn dure maanden: feestjes, pakjes, afrekeningen… Het is dan ook altijd wat wikken en wegen om ook in deze periode je budget goed onder controle te houden. Daarom tonen de Kleine Leeuwtjes met leuke en eenvoudige DIY-kookvideo’s, hoe je goed en goedkoop kan koken. Van een overheerlijke pasta car-voor-bijna-nada tot een kip curry niet zo durry. Met de Kleine Leeuwtjes kan het allemaal! Het voelt goed, doet goed en is nog goedkoop ook. Want de recepten waarmee je aan de slag gaat, zorgen voor gerechten met een Nutri-Score A of B én kosten minder dan 3 euro per persoon. Hoe goed is dat?! De kookvideo’s zullen deze keer niet alleen te zien zijn op heel wat digitale kanalen maar ook op tv. Ja, een kookvideo als tv-spot! Daarnaast wordt de campagne ondersteund door print in OOH en in het Delhaize-magazine. Smakelijk.
CREDITS
AGENCY: TBWA\Belgium
CLIENT: Delhaize
Aude Mayence, Isabel Broes, Jo Boone, Benedicte Leytens, Lauren Van Bylen, Annelore Van Hove
CAMPAIGN TITLE: Kook goed en goedkoop. Kleine Leeuw? Kleine prijs! // Cuisinez bien pour presque rien. P’tit Lion ? P’tit prix !
CREATIVE DIRECTOR: Frank Marinus
BRAND CREATIVE TEAM: Stijn Klaver, Chiara De Decker, Stefan Dias, Yannick Pringels, Ymke Smets, Sandrine Rozenberg, Florence Francois, Inge Bracke, Robin De Wachter
DIGITAL CREATIVE TEAM: Inge Bracke, Robin De Wachter
COPYWRITING: Chiara De Decker, Yannick Pringels, Ellen Stoffels, Veerle Blyckers, Sarah Pierrequin
ACCOUNT TEAM: Marieke Michils, Laure Ghekiere, Louise Dutron, Charlotte Rooseleer
STRATEGY: Bert Denis, Kristof Janssens, Dorien Mathijssen
INTEGRATED BRAND STRATEGIST: Dorien Mathijssen, Zineb Berrag
TRAFFIC: Elien Cardon, Christine Lips
DIRECTOR STUDIO: Danny Jacquemin
RETOUCHES: Lea Leborgne, Marianne Gualtieri
DTP: Lea Leborgne, Karol Cepowicz, Axel Nedee
DIGITAL PRODUCTION: MAKE
PROJECTS MANAGEMENT TEAM: Stijn Punie, Annelies Eskens, Olivier Berger
DIGITAL PRODUCTION: MAKE
Projectmanagement Team: Stijn Punie
Online production: Matthias Deruddere, Annelies Eskens, Olivier Berger
Display ads: Matthias Deruddere, Annelies Eskens, Olivier Berger
HEAD OF AV PRODUCTION MAKE: Mieke Vandewalle
AGENCY PRODUCER: Lore Desmet
PRODUCTION COMPANY: MAKE
TV Producer: Lore Desmet
Producer: Simon Verhoeven
Regisseur: Seppe Thys
DOP: Wouter Gerrits
POST-PRODUCTION COMPANY: MAKE
Post-producer: Greet Van Thillo
Offline: Volstok
Online: Volstok
Grading: Volstok
Animatie leeuwtjes: Volstok
Regisseur animatie: Wouter Sel
Producer Volstok: Sarah Verhofstadt
Sound:Jan Pollet
PHOTO PRODUCTION: MAKE
Food fotograaf: Studio Wauters
MEDIA AGENCY: MindShare
MEDIA PLANNERS: Claudia Pacitti, Laura Monteleone, Stéphanie Van Geit, Simon Vagenhende
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]