Delhaize en TBWA koken goed en goedkoop met de Kleine Leeuwtjes

Crea / News

Ongeveer zes maanden geleden introduceerde Delhaize de Kleine Leeuwtjes: producten voor elke dag die altijd laag geprijsd zijn. Ondertussen blijkt iedereen makkelijk z’n weg te vinden naar de Kleine Leeuwtjes en worden ze door heel België geliefd. Tijd dus om een stapje verder te gaan! Zo tonen Delhaize en TBWA deze keer hoe je goed en goedkoop kan koken met de Kleine Leeuwtjes.

December en januari zijn dure maanden: feestjes, pakjes, afrekeningen… Het is dan ook altijd wat wikken en wegen om ook in deze periode je budget goed onder controle te houden. Daarom tonen de Kleine Leeuwtjes met leuke en eenvoudige DIY-kookvideo’s, hoe je goed en goedkoop kan koken. Van een overheerlijke pasta car-voor-bijna-nada tot een kip curry niet zo durry. Met de Kleine Leeuwtjes kan het allemaal! Het voelt goed, doet goed en is nog goedkoop ook. Want de recepten waarmee je aan de slag gaat, zorgen voor gerechten met een Nutri-Score A of B én kosten minder dan 3 euro per persoon. Hoe goed is dat?! De kookvideo’s zullen deze keer niet alleen te zien zijn op heel wat digitale kanalen maar ook op tv. Ja, een kookvideo als tv-spot! Daarnaast wordt de campagne ondersteund door print in OOH en in het Delhaize-magazine. Smakelijk.

CREDITS

AGENCY: TBWA\Belgium

CLIENT: Delhaize

Aude Mayence, Isabel Broes, Jo Boone, Benedicte Leytens, Lauren Van Bylen, Annelore Van Hove

CAMPAIGN TITLE: Kook goed en goedkoop. Kleine Leeuw? Kleine prijs! // Cuisinez bien pour presque rien. P’tit Lion ? P’tit prix !

CREATIVE DIRECTOR: Frank Marinus

BRAND CREATIVE TEAM: Stijn Klaver, Chiara De Decker, Stefan Dias, Yannick Pringels, Ymke Smets, Sandrine Rozenberg, Florence Francois, Inge Bracke, Robin De Wachter

DIGITAL CREATIVE TEAM: Inge Bracke, Robin De Wachter

COPYWRITING: Chiara De Decker, Yannick Pringels, Ellen Stoffels, Veerle Blyckers, Sarah Pierrequin

ACCOUNT TEAM: Marieke Michils, Laure Ghekiere, Louise Dutron, Charlotte Rooseleer

STRATEGY: Bert Denis, Kristof Janssens, Dorien Mathijssen

INTEGRATED BRAND STRATEGIST: Dorien Mathijssen, Zineb Berrag

TRAFFIC: Elien Cardon, Christine Lips

DIRECTOR STUDIO: Danny Jacquemin

RETOUCHES: Lea Leborgne, Marianne Gualtieri

DTP: Lea Leborgne, Karol Cepowicz, Axel Nedee

DIGITAL PRODUCTION: MAKE

PROJECTS MANAGEMENT TEAM: Stijn Punie, Annelies Eskens, Olivier Berger

DIGITAL PRODUCTION: MAKE

Projectmanagement Team: Stijn Punie

Online production: Matthias Deruddere, Annelies Eskens, Olivier Berger

Display ads: Matthias Deruddere, Annelies Eskens, Olivier Berger

HEAD OF AV PRODUCTION MAKE: Mieke Vandewalle

AGENCY PRODUCER: Lore Desmet

PRODUCTION COMPANY:  MAKE

TV Producer:  Lore Desmet

Producer: Simon Verhoeven

Regisseur: Seppe Thys

DOP:  Wouter Gerrits  

POST-PRODUCTION COMPANY:  MAKE

Post-producer: Greet Van Thillo

Offline: Volstok

Online: Volstok

Grading: Volstok

Animatie leeuwtjes: Volstok

Regisseur animatie: Wouter Sel

Producer Volstok: Sarah Verhofstadt

Sound:Jan Pollet

PHOTO PRODUCTION: MAKE

Food fotograaf: Studio Wauters

MEDIA AGENCY: MindShare

MEDIA PLANNERS: Claudia Pacitti, Laura Monteleone, Stéphanie Van Geit, Simon Vagenhende