Heel het jaar door biedt Delhaize zijn klanten kwalitatieve voedingsproducten aan voor betaalbare prijzen. Dat helpt om beter te eten en beter te leven. Maar ondanks al die evenwichtige producten is er in januari bij velen toch iets dat blijft knagen. Die vermaledijde goede voornemens! Elk jaar weer worden ze gemaakt om al even snel weer opgegeven te worden. Een periode van frustratie en onnodig leed. Tijd voor Delhaize om in te grijpen.
Maak dit jaar komaf met goede voornemens en ga volop voor goede gewoontes. Dat is de hoopvolle boodschap die Delhaize elke Belg wil meegeven. En om die goede gewoontes, waaronder uiteraard beter te eten, een duwtje in de rug te geven, pakt Delhaize uit met promo’s op heel wat Nutri-Score A&B producten. Ideaal om het jaar goed in te zetten. Om dit aan te kondigen, creëerden Delhaize en TBWA een campagne die focust op het leed van alle Belgen. Weliswaar met een korreltje zout én een vette knipoog. De campagne is te ontdekken in film, radio, OOH, magazine en social media.
CREDITS
AGENCY: TBWA\Belgium
CLIENT: Delhaize
Aude Mayence, Isabel Broes, Nadine Kienen, Sara Holbrecht, Audrey Techy, Caroline Meas
CAMPAIGN TITLE: Dááág goede voornemens. Hallo goede gewoontes. // Bye bye bonnes résolutions. Hello bonnes habitudes.
CREATIVE DIRECTOR: Jeroen Bostoen, Frank Marinus
CREATIVE TEAM: Stijn Klaver, Sandrine Rozenberg, Julien Riviezzo, Stefan Dias, Chiara De Decker, Ymke Smets
DIGITAL CREATIVE TEAM: Inge Bracke, Anujin Magnaijargal
COPYWRITING: Johan Copermans, Sarah Pierrequin
ACCOUNT TEAM: Marieke Michils, Elien Limpens, Thomas Hoogmartens, Carolien Keutgens
STRATEGY: Kristof Janssens, Veerle Verlinden
INTEGRATED BRAND STRATEGIST: Jolien Van Heyste, Katrien Rousseau
TRAFFIC: Elien Cardon, Christine Lips
DIRECTOR STUDIO: Danny Jacquemin
RETOUCHES: Rani D’Hondt, Marianne Gualtieri, Karol Cepowicz
DTP: Rani D’Hondt, Karol Cepowicz
DIGITAL PRODUCTION: MAKE
PROJECTS MANAGEMENT TEAM: Stijn Punie
ONLINE PRODUCTION:Annelies Eskens, Tim Kaelen
PHOTOGRAPHY:Studio Wauters
HEAD OF AV PRODUCTION MAKE:
Mieke Vandewalle
TV PRODUCER MAKE:
Sophie Scheck
PRODUCTION: MAKE
Producer: Ben Wevers
Director: Jan Boon
DOP: Piet Deyaert
POST-PRODUCTION COMPANY: MAKE
Post-producer: Leslie Verbist
Offline: Xavier Pouleur
Assistant editor: Lisa Vermeulen
Online: Xavier Pouleur
Sound: Stockmusic (Music & Images)
Grading: Kene Illegems
SOCIALS PRODUCTION COMPANY: MAKE
Post-Producer: Leslie Verbist
Online:Sebastiaan Schols – Gill Vander Cluyzen
Sound: Gwenn Nicolay – Nicolas Van Ruyselvelt
RADIO PRODUCTION COMPANY: MAKE
Producer:Raf Cyran
Sound: Gwenn Nicolay
MEDIA AGENCY: MindShare
MEDIA PLANNERS:Wouter Proot, Laura Monteleone, Tamara Pauwels, Stéphanie Van Geit
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]