Delhaize en TBWA maken dit jaar geen goede voornemens

Crea / News

Heel het jaar door biedt Delhaize zijn klanten kwalitatieve voedingsproducten aan voor betaalbare prijzen. Dat helpt om beter te eten en beter te leven. Maar ondanks al die evenwichtige producten is er in januari bij velen toch iets dat blijft knagen. Die vermaledijde goede voornemens! Elk jaar weer worden ze gemaakt om al even snel weer opgegeven te worden. Een periode van frustratie en onnodig leed. Tijd voor Delhaize om in te grijpen.

Maak dit jaar komaf met goede voornemens en ga volop voor goede gewoontes. Dat is de hoopvolle boodschap die Delhaize elke Belg wil meegeven. En om die goede gewoontes, waaronder uiteraard beter te eten, een duwtje in de rug te geven, pakt Delhaize uit met promo’s op heel wat Nutri-Score A&B producten. Ideaal om het jaar goed in te zetten. Om dit aan te kondigen, creëerden Delhaize en TBWA een campagne die focust op het leed van alle Belgen. Weliswaar met een korreltje zout én een vette knipoog. De campagne is te ontdekken in film, radio, OOH, magazine en social media.

CREDITS

AGENCY: TBWA\Belgium

CLIENT: Delhaize

Aude Mayence, Isabel Broes, Nadine Kienen, Sara Holbrecht, Audrey Techy, Caroline Meas

CAMPAIGN TITLE: Dááág goede voornemens. Hallo goede gewoontes. // Bye bye bonnes résolutions. Hello bonnes habitudes.

CREATIVE DIRECTOR: Jeroen Bostoen, Frank Marinus

CREATIVE TEAM: Stijn Klaver, Sandrine Rozenberg, Julien Riviezzo, Stefan Dias, Chiara De Decker, Ymke Smets

DIGITAL CREATIVE TEAM: Inge Bracke, Anujin Magnaijargal

COPYWRITING: Johan Copermans, Sarah Pierrequin

ACCOUNT TEAM: Marieke Michils, Elien Limpens, Thomas Hoogmartens, Carolien Keutgens

STRATEGY: Kristof Janssens, Veerle Verlinden

INTEGRATED BRAND STRATEGIST: Jolien Van Heyste, Katrien Rousseau

TRAFFIC: Elien Cardon, Christine Lips

DIRECTOR STUDIO: Danny Jacquemin

RETOUCHES: Rani D’Hondt, Marianne Gualtieri, Karol Cepowicz

DTP: Rani D’Hondt, Karol Cepowicz

DIGITAL PRODUCTION: MAKE

PROJECTS MANAGEMENT TEAM: Stijn Punie

ONLINE PRODUCTION:Annelies Eskens, Tim Kaelen

PHOTOGRAPHY:Studio Wauters

HEAD OF AV PRODUCTION MAKE:

Mieke Vandewalle

TV PRODUCER MAKE:

Sophie Scheck

PRODUCTION: MAKE

Producer: Ben Wevers

Director: Jan Boon

DOP: Piet Deyaert

POST-PRODUCTION COMPANY: MAKE

Post-producer: Leslie Verbist

Offline: Xavier Pouleur

Assistant editor: Lisa Vermeulen

Online: Xavier Pouleur

Sound: Stockmusic (Music & Images)

Grading: Kene Illegems

SOCIALS PRODUCTION COMPANY: MAKE 

Post-Producer: Leslie Verbist

Online:Sebastiaan Schols – Gill Vander Cluyzen

Sound: Gwenn Nicolay – Nicolas Van Ruyselvelt

RADIO PRODUCTION COMPANY: MAKE

Producer:Raf Cyran

Sound: Gwenn Nicolay

MEDIA AGENCY: MindShare

MEDIA PLANNERS:Wouter Proot, Laura Monteleone, Tamara Pauwels, Stéphanie Van Geit