Delhaize en TBWA wensen je het mooiste cadeau: gezondheid!

Crea / News

In dit onwaarschijnlijke jaar 2020 hebben we met z’n allen een paar dingen geleerd: dat gezondheid belangrijker is dan ooit bijvoorbeeld, én dat we elkaar heel hard nodig hebben. Delhaize, dat al enkele jaren op het belang van gezondheid hamert, wil ons voor 2021 dan ook maar één ding van harte toewensen: gezondheid. Wanneer we elkaar tijdens de feesten een goede gezondheid toewensen, zal dat dit jaar relevanter klinken dan ander jaren. Hoe we die feesten gaan beleven, staat ook nog niet vast. Het zal hoogstwaarschijnlijk niet rond een gigantische feesttafel met heel veel gasten zijn. Wat wel vast staat, is dat het uniek zal worden, intiem, intens én emotioneel. Want tijd doorbrengen met elkaar in goede gezondheid is een privilege waar we heel dankbaar voor moeten zijn: het mooiste cadeau! Om die boodschap optimaal te brengen, ontwikkelde TBWA een pakkende TV-spot van 90 seconden die je doet voelen hoe emotioneel gezondheid vandaag geworden is, maar ook hoe we er in deze lockdowntijden naar hunkeren om elkaar ’s goed te knuffelen.

Gezondheid is het mooiste cadeau, erop kunnen klinken met de beste producten is ook een mooi cadeau. En die vind je natuurlijk bij Delhaize. Die boodschap werd doorgetrokken in OOH, op social media, in door-to-door, DM en product spots op TV en radio. Voor SuperPlus-leden zijn er extra promoties om je feesten betaalbaar te houden, en zelfs 100 heerlijke feesttafels te winnen. Nu maar hopen dat we toch met een minimaal gezelschap Kerst en Nieuwjaar zullen kunnen vieren. En als het zover is… Gezondheid! Het mooiste cadeau.

CREDITS

AGENCY: TBWA\Belgium

CLIENT: Delhaize - Aude Mayence, Isabel Broes, Jo Boone, Maude Vande Velde, Bénédicte Leytens, Sara Holbrecht

CAMPAIGN TITLE: Gezondheid is het mooiste cadeau – La santé, c’est le plus beau des cadeaux.

CREATIVE DIRECTOR: Frank Marinus

CREATIVE TEAM: Stijn Klaver, Stefan Dias, Julien Riviezzo, Chiara De Decker, Alex Ameye, Ymke Smets,Florence Francois

ACCOUNT TEAM: Geert Potargent, Marieke Michils, Nathalie Thollebeek, Vanessa Sponar, Virginie Hayet, Kwinten Scheepers, Charlotte Dejonghe

STRATEGY: Bert Denis, Kristof Janssens

DIGITAL STRATEGY: Bart Maras, Jeroen Govaerts

INTEGRATED BRAND STRATEGIST: Jolien Van Heyste

DIGITAL CREATIVE TEAM:Inge Bracke, Alexandra Crismer, Nadine Claes, Sarah Pierrequin

TRAFFIC: Xandra Van der Mersch, Christine Lips

DIRECTOR STUDIO: Danny Jacquemin

RETOUCHES: Marianne Gualtieri

DTP: Marianne Gualtieri, Patti Secci, Léa Leborgne, Victor Wilmot, Axel Nedee

DIGITAL PRODUCTION : MAKE

PROJECTS MANAGEMENT TEAM : Stijn Punie, Juliette Defoux, Stijn Mertens

ONLINE PRODUCTION: Matthias Deruddere, Yannick Van Der Goten, Benjamin Van Maldergem, Geert Broeders, Wanners Vermeulen, Jaimy Vanaken, Béatrice Bouuaert, Koen Corneillie

ART BUYER: Elly Laureys

DESIGN: Hendrik Everaerts, Elke Broothaers, Jana Keppens

AGENCY PRODUCER: Lore Desmet + Shana Duprez

PRODUCTION COMPANY: LOVO

Producer: Cho-Hong Kuo / Michiel Knops

Director : Dr Bowman

POST-PRODUCTION COMPANY: MAKE

Post-producer: Lore Desmet

Offline: Manu Van Hove

Online: Enzo Piccinato

Sound: Jan Pollet

Digital Out Of Home: MAKE

Post-producer: Geneviève Paindaveine

2D Animation: Volstok

Online: Sebastiaan Schols

SOCIALS PRODUCTION COMPANY: MAKE 

Producer: Lore Desmet / Katrien Van den Brande

Online:Xavier Pouleur + Enzo Piccinato+ Liesbeth Smets

RADIO PRODUCTION COMPANY: MAKE

Producer:Raf Cyran

Sound: Gwenn Nicolay

MEDIA AGENCY: MindShare

MEDIA PLANNERS: Johan Putseys, Angelique Pistidda, Stephanie Van Geit, Laura Monteleone, Gilles Nevens