In dit onwaarschijnlijke jaar 2020 hebben we met z’n allen een paar dingen geleerd: dat gezondheid belangrijker is dan ooit bijvoorbeeld, én dat we elkaar heel hard nodig hebben. Delhaize, dat al enkele jaren op het belang van gezondheid hamert, wil ons voor 2021 dan ook maar één ding van harte toewensen: gezondheid. Wanneer we elkaar tijdens de feesten een goede gezondheid toewensen, zal dat dit jaar relevanter klinken dan ander jaren. Hoe we die feesten gaan beleven, staat ook nog niet vast. Het zal hoogstwaarschijnlijk niet rond een gigantische feesttafel met heel veel gasten zijn. Wat wel vast staat, is dat het uniek zal worden, intiem, intens én emotioneel. Want tijd doorbrengen met elkaar in goede gezondheid is een privilege waar we heel dankbaar voor moeten zijn: het mooiste cadeau! Om die boodschap optimaal te brengen, ontwikkelde TBWA een pakkende TV-spot van 90 seconden die je doet voelen hoe emotioneel gezondheid vandaag geworden is, maar ook hoe we er in deze lockdowntijden naar hunkeren om elkaar ’s goed te knuffelen.
Gezondheid is het mooiste cadeau, erop kunnen klinken met de beste producten is ook een mooi cadeau. En die vind je natuurlijk bij Delhaize. Die boodschap werd doorgetrokken in OOH, op social media, in door-to-door, DM en product spots op TV en radio. Voor SuperPlus-leden zijn er extra promoties om je feesten betaalbaar te houden, en zelfs 100 heerlijke feesttafels te winnen. Nu maar hopen dat we toch met een minimaal gezelschap Kerst en Nieuwjaar zullen kunnen vieren. En als het zover is… Gezondheid! Het mooiste cadeau.
CREDITS
AGENCY: TBWA\Belgium
CLIENT: Delhaize - Aude Mayence, Isabel Broes, Jo Boone, Maude Vande Velde, Bénédicte Leytens, Sara Holbrecht
CAMPAIGN TITLE: Gezondheid is het mooiste cadeau – La santé, c’est le plus beau des cadeaux.
CREATIVE DIRECTOR: Frank Marinus
CREATIVE TEAM: Stijn Klaver, Stefan Dias, Julien Riviezzo, Chiara De Decker, Alex Ameye, Ymke Smets,Florence Francois
ACCOUNT TEAM: Geert Potargent, Marieke Michils, Nathalie Thollebeek, Vanessa Sponar, Virginie Hayet, Kwinten Scheepers, Charlotte Dejonghe
STRATEGY: Bert Denis, Kristof Janssens
DIGITAL STRATEGY: Bart Maras, Jeroen Govaerts
INTEGRATED BRAND STRATEGIST: Jolien Van Heyste
DIGITAL CREATIVE TEAM:Inge Bracke, Alexandra Crismer, Nadine Claes, Sarah Pierrequin
TRAFFIC: Xandra Van der Mersch, Christine Lips
DIRECTOR STUDIO: Danny Jacquemin
RETOUCHES: Marianne Gualtieri
DTP: Marianne Gualtieri, Patti Secci, Léa Leborgne, Victor Wilmot, Axel Nedee
DIGITAL PRODUCTION : MAKE
PROJECTS MANAGEMENT TEAM : Stijn Punie, Juliette Defoux, Stijn Mertens
ONLINE PRODUCTION: Matthias Deruddere, Yannick Van Der Goten, Benjamin Van Maldergem, Geert Broeders, Wanners Vermeulen, Jaimy Vanaken, Béatrice Bouuaert, Koen Corneillie
ART BUYER: Elly Laureys
DESIGN: Hendrik Everaerts, Elke Broothaers, Jana Keppens
AGENCY PRODUCER: Lore Desmet + Shana Duprez
PRODUCTION COMPANY: LOVO
Producer: Cho-Hong Kuo / Michiel Knops
Director : Dr Bowman
POST-PRODUCTION COMPANY: MAKE
Post-producer: Lore Desmet
Offline: Manu Van Hove
Online: Enzo Piccinato
Sound: Jan Pollet
Digital Out Of Home: MAKE
Post-producer: Geneviève Paindaveine
2D Animation: Volstok
Online: Sebastiaan Schols
SOCIALS PRODUCTION COMPANY: MAKE
Producer: Lore Desmet / Katrien Van den Brande
Online:Xavier Pouleur + Enzo Piccinato+ Liesbeth Smets
RADIO PRODUCTION COMPANY: MAKE
Producer:Raf Cyran
Sound: Gwenn Nicolay
MEDIA AGENCY: MindShare
MEDIA PLANNERS: Johan Putseys, Angelique Pistidda, Stephanie Van Geit, Laura Monteleone, Gilles Nevens
PR/PA Manager - Recupel
Ben jij dé PR/PA Manager die de stem van Recupel wilt zijn? Wil […]
Head of Digital - Bridgeneers
We zoeken een ervaren digitaal specialist die bruggen kan bouwen tussen klanten en […]
Vacature Accountmanager Nationaal - Lijncom
Lijncom zoekt een dynamische professional voor de nationale verkoop van advertentieruimte op bussen, […]
Creative Director - Impuls Communicatie
Groeien, dat doen we samen. Met ons team, met onze klanten én met […]