Om te weten wat mensen belangrijk vinden tijdens de feestperiode, is Delhaize dat gaan vragen aan 100 Belgen. En tijdens de hele maand december helpt de foodretailer mensen met een inspirerend magazine, een praktische feestgids, een feestelijke eindejaarspop-up en ijzersterke feestpromo’s om geweldige feesten te beleven.
Credits
Brand: Delhaize
Agency: TBWA
Creative Director: Frank Marinus
Art director: Ad Van Ongeval, Alex Ameye, Wouter Pardaens, Menno Buyl, Florence Gobert
Copywriter: Jeremie Goldwasser, Thomas De Vreese, Sarah Pierrequin, Nadine Claes, Willem Van Hoof
Social creatives: Nigel Ooms, Alexandra Crismer, Federico Colella, Anke Verhaegen, Sofie Gilliams
Account: Marieke Michils, Elien Limpens, Elke Piron, Vanessa Sponar, Laure Ghekiere, Kwinten Scheepers
Project Management: Max Van der Beken, Benjamin Van Maldergem
Artbuyer: Elly Laureys
Studio: Danny Jacquemin, Marianne Gualtieri, Caroline Stiernet, Patti Secci, Victor Wilmot, Lea Leborgne
Producers : Lore Desmet, Lieselot Ral
Montage : Bas Van Hoof, Xavier Pouleur
Radio Director: Raf Debraekeleer
Radio Producer: Veerle Van Melkebeke
Sound Engineer: Jan Pollet
Design: Hendrik Everaerts, Elke Broothaers, Estelle Van Duynslager
Media Arts: Sylvie Dewaele, Jolien Van Heyste
Mediabureau: Initiative, B2P
Photography: Kurt Stallaert, Studio Wauters
Magazine: Gicom
Pop-up: Second Floor
Client: Maarten Vanthemsche, Zeger Lindemans, Nathalie Callewaert, Isabelle Deneys, Nadine Kienen, Kristien Porrez, Iris Merckx, Audrey Techy, Audrey Vandenberghe