Delhaize lanceert Healthy UCoins

Na de lancering van Nutri-Score vorig jaar zet Delhaize opnieuw een stap in de integratie van Nutri-Score in het leven van klanten door hen te belonen voor evenwichtige keuzes én door hun koopkracht te verhogen. Met de lancering van Healthy UCoins verdiept Delhaize haar missie op het vlak van evenwichtige voeding verder en werkt samen met Unbox met de ambitie om dit te integreren in het Belgische parafiscale kader.
Vorig jaar lanceerde Delhaize het voedingslabel Nutri-Score en gaat nu een stap verder door als eerste bedrijf in Europa de koopkracht aanzienlijk te verhogen om tegemoet te komen aan meer evenwichtige levensstijlbehoeften. Het pilootproject zal in totaal 11 000 medewerkers van Delhaize en van andere organisaties omvatten en zal 3 maanden duren. Tijdens de pilootfase krijgen de deelnemers 20% korting op producten met een Nutri-Score van A en B bovenop alle andere commerciële acties. Met dit pilootproject wil Delhaize mensen motiveren om evenwichtiger te leven door hun koopkracht te verhogen om op een meer evenwichtige manier te kopen. De ambitie is om dit systeem ook aan andere bedrijven en organisaties aan te kunnen bieden. Bedrijven als USG People, SD Worx, Brussels Airlines, BNP Paribas Fortis, AG Insurance, Eneco, Canon, Telenet en De Persgroep hebben zich al aangemeld voor de test.
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]