Na de lancering van Nutri-Score vorig jaar zet Delhaize opnieuw een stap in de integratie van Nutri-Score in het leven van klanten door hen te belonen voor evenwichtige keuzes én door hun koopkracht te verhogen. Met de lancering van Healthy UCoins verdiept Delhaize haar missie op het vlak van evenwichtige voeding verder en werkt samen met Unbox met de ambitie om dit te integreren in het Belgische parafiscale kader.
Vorig jaar lanceerde Delhaize het voedingslabel Nutri-Score en gaat nu een stap verder door als eerste bedrijf in Europa de koopkracht aanzienlijk te verhogen om tegemoet te komen aan meer evenwichtige levensstijlbehoeften. Het pilootproject zal in totaal 11 000 medewerkers van Delhaize en van andere organisaties omvatten en zal 3 maanden duren. Tijdens de pilootfase krijgen de deelnemers 20% korting op producten met een Nutri-Score van A en B bovenop alle andere commerciële acties. Met dit pilootproject wil Delhaize mensen motiveren om evenwichtiger te leven door hun koopkracht te verhogen om op een meer evenwichtige manier te kopen. De ambitie is om dit systeem ook aan andere bedrijven en organisaties aan te kunnen bieden. Bedrijven als USG People, SD Worx, Brussels Airlines, BNP Paribas Fortis, AG Insurance, Eneco, Canon, Telenet en De Persgroep hebben zich al aangemeld voor de test.
PR/PA Manager - Recupel
Ben jij dé PR/PA Manager die de stem van Recupel wilt zijn? Wil […]
Head of Digital - Bridgeneers
We zoeken een ervaren digitaal specialist die bruggen kan bouwen tussen klanten en […]
Vacature Accountmanager Nationaal - Lijncom
Lijncom zoekt een dynamische professional voor de nationale verkoop van advertentieruimte op bussen, […]
Creative Director - Impuls Communicatie
Groeien, dat doen we samen. Met ons team, met onze klanten én met […]