Voedselverspilling, aandacht voor lokale groenten: de druk van consumenten op retailers en producenten wordt steeds groter. Sinds donderdag 30 juli kunnen klanten van Delhaize in een selectie van 16 supermarkten zogenaamde 'lelijke' of 'gekke' groenten kopen. Dit zijn groenten die afwijken van de gangbare 'mooie' vorm, maar wel dezelfde versheid en kwaliteit garanderen. Delhaize is naar eigen zeggen de eerste retailer in België die dit soort van producten in de winkel aanbiedt. Klanten krijgen voor 3,99 euro een kistje van min. 2,5 kilo 'lelijke' groenten. Het proefproject zal 14 weken lopen en nadien geëvalueerd worden.
PROJECTMANAGER PR & COMMUNICATIE - NANS
OVER WITH LOVE NANS* With Love Nans* is een creatief communicatie- en PR-agency […]
Account Manager - Mediamixer
Word jij de brug tussen creativiteit, strategie en media? Bij MediaMixer zoeken we […]
Strategic Planner - Mediamixer
Wat we zoeken? Een strateeg met een scherpe geest, een neus voor trends […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]