Delhaize pakt uit met lelijke groenten


Voedselverspilling, aandacht voor lokale groenten: de druk van consumenten op retailers en producenten wordt steeds groter. Sinds donderdag 30 juli kunnen klanten van Delhaize in een selectie van 16 supermarkten zogenaamde 'lelijke' of 'gekke' groenten kopen. Dit zijn groenten die afwijken van de gangbare 'mooie' vorm, maar wel dezelfde versheid en kwaliteit garanderen. Delhaize is naar eigen zeggen de eerste retailer in België die dit soort van producten in de winkel aanbiedt. Klanten krijgen voor 3,99 euro een kistje van min. 2,5 kilo 'lelijke' groenten. Het proefproject zal 14 weken lopen en nadien geëvalueerd worden.

CONTENT CREATOR - THE CREW
About The Crew The Crew is a boutique creative agency based in Brussels. […]

Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]

Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]

Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]


