Delhaize pakt uit met lelijke groenten

Voedselverspilling, aandacht voor lokale groenten: de druk van consumenten op retailers en producenten wordt steeds groter. Sinds donderdag 30 juli kunnen klanten van Delhaize in een selectie van 16 supermarkten zogenaamde 'lelijke' of 'gekke' groenten kopen. Dit zijn groenten die afwijken van de gangbare 'mooie' vorm, maar wel dezelfde versheid en kwaliteit garanderen. Delhaize is naar eigen zeggen de eerste retailer in België die dit soort van producten in de winkel aanbiedt. Klanten krijgen voor 3,99 euro een kistje van min. 2,5 kilo 'lelijke' groenten. Het proefproject zal 14 weken lopen en nadien geëvalueerd worden.
PR account manager - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]
Hoofd Communicatie - UGent
Context Ben jij een ervaren communicatieprofessional met een strategische visie en sterke leiderschapskwaliteiten? […]
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]